ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Dziennikarstwo
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 42, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

MEDIA PUBLICZNE W POLSCE


TENEROWICZ K., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media publiczne w Polsce Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz ... >>>

RADIOFONIA W POLSCE ZARYS DZIEJÓW


HERMANOWSKI M., wydawnictwo: ZYSK I S-KA, 2018, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Radiofonia w Polsce Zarys dziejów Jak powstało Polskie Radio? O czym rozmawiali Szczepko i Tońko? Czym był detefon i jak działa radio cyfrowe? Marcin Hermanowski prowadzi czytelnika od początków radiofonii na świecie oraz na ... >>>

PODWÓJNE ŻYCIE REPORTERKI FALLACI TORAŃSKA


GRZELA R., wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI MEDIA, 2017, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podwójne życie reporterki Fallaci Torańska Dwie wyjątkowe kobiety, dwie silne osobowości, dwie wybitne dziennikarki. Odważne, bezkompromisowe, piekielnie pracowite. Teresa Torańska bardziej empatyczna – ostra, ale ... >>>

PLURALIZM MEDIÓW PLURALIZM W MEDIACH MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU


JASKIERNIA A. GAJLEWICZ-KORAB K. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach Media początku XXI wieku Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i... >>>

CENZURA W PRL ANALIZA ZJAWISKA


ROMEK Z. KAMIŃSKA-CHEŁMINIAK K. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cenzura w PRL Analiza zjawiska Cenzura w PRL to temat badawczy, który – z jednej strony – ma bogatą literaturę przedmiotu, z drugiej – zasługuje na dalsze, liczne analizy i rozpoznania. Zważywszy na obszerny, niezbadany... >>>

NAUKI O MEDIACH I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ


ADAMSKI A. GAWROŃSKI S. SZEWCZYK M. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nauki o mediach i komunikacji społecznej Krystalizacja dyscypliny w Polsce. Tradycje, nurty, problemy, rezultaty Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu... >>>

ZAKAZ PUBLIKACJI W PRASIE DANYCH OSOBOWYCH I WIZERUNKÓW OSÓB PUBLICZNYCH PODEJRZANYCH LUB OSKARŻONYCH O PRZESTĘPSTWO


ŁOSZEWSKA-OŁOWSKA M., wydawnictwo: ASPRA, 2018, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zakaz publikacji w prasie danych osobowych i wizerunków osób publicznych podejrzanych lub oskarżonych o przestępstwo Czarna opaska na oczach, imię i pierwsza litera nazwiska, a obok tego informacja o zajmowanym stanowisku, wykonywanym... >>>

RYNEK PRASY W ROZWINIĘTYM SPOŁECZEŃSTWIE OBYWATELSKIM NA PRZYKŁADZIE SZWECJI PRASA WOBEC WYZWAŃ EPOKI CYFROWEJ


WIŚNIEWSKA D., wydawnictwo: ASPRA, 2018, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rynek prasy w rozwiniętym społeczeństwie obywatelskim na przykładzie Szwecji Prasa wobec wyzwań epoki cyfrowej Rynek medialny Szwecji znajduje się w sytuacji, gdzie dotychczasowy poziom rozwoju społeczeństwa obywatelskiego jest... >>>

ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 1


OPOLSKA-BIELAŃSKA A. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2018, wydanie I

cena netto: 66.39 Twoja cena  63,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1 Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji,... >>>

RELACJE MEDIA KONTEKSTY PRAKTYKA KOMUNIKOWANIA SIĘ


KACZMAREK-ŚLIWIŃSKA M. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2018, wydanie I

cena netto: 32.60 Twoja cena  30,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Relacje media konteksty Praktyka komunikowania się Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i... >>>

książek: 42, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019