ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Dziennikarstwo
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 59, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

PSYCHOLOGIA MEDIÓW I KOMUNIKOWANIA WPROWADZENIE


OGONOWSKA A., wydawnictwo: IMPULS, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Psychologia mediów i komunikowania Wprowadzenie Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i... >>>

PORADNICTWO W PRASIE KOBIECEJ DRUGIEJ POŁOWY XX WIEKU STUDIUM GENOLOGICZNE


SMÓL J., wydawnictwo: WYD UAM, 2018, wydanie I

cena netto: 32.35 Twoja cena  30,73 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poradnictwo w prasie kobiecej drugiej połowy XX wieku Studium genologiczne Książka Joanny Smól jest poświęcona piśmiennictwu poradnikowemu w prasie kobiecej z drugiej połowy XX wieku i jest pierwszym tego typu opracowaniem podjętej ... >>>

INFOMORFOZA ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W NOWYCH MEDIACH


NOWINA KONOPKA M., wydawnictwo: WYD UJ, 2018, wydanie I

cena netto: 51.75 Twoja cena  49,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach „Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji... >>>

DYNAMIKA WOLNOŚCI MEDIÓW NA ŚWIECIE


LORENC K., wydawnictwo: WYD UJ, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dynamika wolności mediów na świecie Dynamika wolności mediów na świecie to przekrojowa analiza stanu wolności mediów na świecie i jej związków z polityką poszczególnych państw, ich sytuacją wewnętrzną i konfliktami zbrojnymi, które się w... >>>

ROLA BŁAZNA W KULTURZE I POLITYCE PRZEDSTAWICIELE ARCHETYPU W POLSKIEJ PRZESTRZENI MEDIALNEJ POCZĄTKU XXI WIEKU


BULASZEWSKA M., wydawnictwo: IMPRINT MEDIA, 2016, wydanie I

cena netto: 41.60 Twoja cena  39,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola błazna w kulturze i polityce Przedstawiciele archetypu w polskiej przestrzeni medialnej początku XXI wieku Książka pozwala dostrzec cechy typowe dla archetypu błazna w wybranych postaciach współczesnej kultury, polityki i mediów.... >>>

TŁUMACZENIE PISEMNE NA JĘZYK POLSKI KOMPENDIUM


KOZŁOWSKA Z. SZCZĘSNY A., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Tłumaczenie pisemne na język polski Kompendium Książka ma być pomocą przy wykonywaniu tak bardzo potrzebnego, trudnego, ale i pięknego zawodu tłumacza, czyli tego, kto ma za zadanie przybliżyć czytelnikowi tekst napisany pierwotnie w... >>>

TEKSTY EZOTERYCZNE W MEDIACH W ŚWIETLE KRYTYCZNEJ ANALIZY DYSKURSU


SOKÓŁ-KLEIN A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2017, wydanie I

cena netto: 55.99 Twoja cena  53,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu Autorka podjęła mało eksplorowaną, lecz ważną problematykę. Celem publikacji jest bowiem analiza prasowego I telewizyjnego dyskursu ezoterycznego przeprowadzona na tle... >>>

ASPEKTY KARNE DZIAŁALNOŚCI MEDIALNEJ


KOSMATY P., wydawnictwo: DIFIN, 2017, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Aspekty karne działalności medialnej Przeprowadzona w niniejszym opracowaniu analiza głównie penalnych aspektów aktywności medialnej ma na celu przybliżenie obszaru, na którym prawo karne przenika się z działalnością medialną. Już wstępna... >>>

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ COPYWRITING & WEBWRITING


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś... >>>

POLITYKI SIECIOWEJ POPKULTURY


NOWAK J., wydawnictwo: UMCS, 2017, wydanie I

cena netto: 58.90 Twoja cena  55,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Polityki sieciowej popkultury Publikacja Polityki sieciowej popkultury dotyczy praktyk uczestnictwa w sieciowej kulturze popularnej jako aktywności politycznej, czyli tych względnie nowych momentów, gdy popkultura online staje się „... >>>

książek: 59, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018