ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Dziennikarstwo
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 30, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

WYZWANIA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO POLSKIE I UKRAIŃSKIE DOŚWIADCZENIA


KANCIK-KOŁTUN E. RED., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 35.35 Twoja cena  33,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wyzwania społeczeństwa informacyjnego Polskie i ukraińskie doświadczenia Dylematów społeczeństwa sieciowego jest wiele i ciągle powstają nowe zagrożenia w cyberprzestrzeni. Internet staje się często pułapką swoich użytkowników, w której... >>>

LEKSYKON UCHODŹSTWA POLSKIEGO W ROSJI W LATACH I WOJNY ŚWIATOWEJ


GABRYŚ-SŁAWIŃSKA M. KORZENIOWSKI M. LATAWIEC K. TARASIUK D., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 58.90 Twoja cena  55,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Leksykon uchodźstwa polskiego w Rosji w latach I wojny światowej Niniejszy leksykon powstał z myślą o przybliżeniu pasjonatom historii postaci, organizacji, instytucji związanych z wychodźstwem. zestawiając prezentowane w tomie hasła,... >>>

WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE T. 1: ZAGADNIENIA OGÓLNE I TEORETYCZNE MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW DRUKOWANYCH


HOFMAN I. KĘPA FIGURA D. RED., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 37.69 Twoja cena  35,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne media – media multimodalne t. 1: Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie... >>>

WSPÓŁCZESNE MEDIA MEDIA MULTIMODALNE T. 2: MULTIMODALNOŚĆ MEDIÓW ELEKTRONICZNYCH


HOFMAN I. KĘPA FIGURA D. RED., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 40.05 Twoja cena  38,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne media – media multimodalne t. 2: Multimodalność mediów elektronicznych Książka „Współczesne media – media multimodalne” sama jest multimodalna, a w zasadzie interdyscyplinarna. Badacze z kilku polskich... >>>

RECEPCJA MEDIÓW TOM 4 ROLA BADAŃ NAD ZACHOWANIAMI JĘZYKOWYMI DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM


GRANAT A., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 40.05 Twoja cena  38,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Recepcja mediów Tom 4 Rola badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku przedszkolnym Przygotowana przez panią dr Annę Granat publikacja jest poświęcona - zgodnie z tytułem - roli badań nad zachowaniami językowymi dzieci w wieku... >>>

STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


ADAMIK-SZYSIAK M., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 65.99 Twoja cena  62,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 1


BUTKIEWICZ M. GRALCZYK A. MARCYŃSKI K. SAC RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 1 W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych... >>>

DIECEZJALNE WWW W POLSCE A NOWA EWANGELIZACJA


UMIŃSKI G., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 42.50 Twoja cena  40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja Początek lat dziewięćdziesiątych XX wieku przyniósł – tak dla świata, jak i dla Kościoła – mocny impuls zapowiadający wielkie transformacje w dziedzinie komunikacji społecznej... >>>

KSZTAŁCENIE W ZAKRESIE ETYKI DZIENNIKARSKIEJ W KONTEKŚCIE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH


LASKOWSKA M., wydawnictwo: ELIPSA, 2018, wydanie I

cena netto: 56.70 Twoja cena  53,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie... >>>

DZIENNIKARKI W POSZUKIWANIU SWOICH DRÓG


BONIECKA E., wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK, 2018, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dziennikarki W poszukiwaniu swoich dróg Ewa Boniecka – dziennikarka, autorka książek reportażowo-publicystycznych (m.in. Anglicy, polityka, obyczaje; Waszyngtońskie ABC) oraz zbioru wywiadów Bliżej polityków. Obecnie pracuje w... >>>

książek: 30, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018