ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Public Relations
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 27, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

NOWOCZESNA KORESPONDENCJA BIZNESOWA PO NIEMIECKU MODERNE BUSINESSKORRESPONDENZ AUF DEUTSCH


DRUMMER A. BOEHNKE R., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku Język niemiecki Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory,... >>>

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA PROWADŹ DZIAŁANIA OSIĄGAJ ZAMIERZONE EFEKTY


MIOTK A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie II

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki... >>>

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ COPYWRITING & WEBWRITING


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś... >>>

PUBLIC RELATIONS WIZERUNEK REPUTACJA TOŻSAMOŚĆ


BUDZYŃSKI W., wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje... >>>

CONTENT MARKETING I SOCIAL MEDIA JAK PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW


STAWARZ-GARCÍA B., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie II

cena netto: 62.85 Twoja cena  59,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do... >>>

MÓW I ZWYCIĘŻAJ JAK PERSWAZYJNIE PREZENTOWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI AUDIOBOOK


TRACY B., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mów i zwyciężaj Jak perswazyjnie prezentować w każdej sytuacji (Audiobook) W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego... >>>

RZECZNIK PRASOWY W OTOCZENIU MEDIÓW TEORIA I PRAKTYKA


GAJDKA K., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2012, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rzecznik prasowy w otoczeniu mediów Teoria i praktyka Bohaterami tej książki, napisanej żywym publicystycznym językiem, są rzecznicy prasowi. Czytelnik znajdzie tutaj dziesiątki przykładów udanych i nieudanych rzecznikowskich... >>>

ZNACZENIE FOTOGRAFII W TURYSTYCE


LEWENSTEIN M., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2014, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Znaczenie fotografii w turystyce „Trudno wyobrazić sobie współczesnego turystę bez aparatu fotograficznego. Fotografowanie stało się praktyką społeczną, określa zachowania turystów jest wyraźnym wyrazem dominacji obrazu w kulturze... >>>

PROMOCJA EDUKACJI AKADEMICKIEJ W POLSCE PO ROKU 2000


ZIMNAK M., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2015, wydanie I

cena netto: 39.89 Twoja cena  37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000 Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości... >>>

PRAGMATYKA REKLAMY


GRĘBOWIEC J., wydawnictwo: UNIVERSITAS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pragmatyka reklamy Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej,... >>>

książek: 27, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018