ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Public Relations
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 11, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

MITY PR-U CZY NIE MA ZŁEJ SŁAWY?


LEIGH R., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mity PR-u Czy nie ma złej sławy? "Nad pytaniem: „Czym jest PR?” zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka... >>>

ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE


FANDREJEWSKA A. DIETRICH M., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób... >>>

WIZERUNEK FELIETONISTY I SPOSOBY JEGO WERBALNEGO KOMUNIKOWANIA


BARAŃSKA-SZMITKO A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wizerunek felietonisty i sposoby jego werbalnego komunikowania Jaki efekt wizerunkowy można osiągnąć za pomocą jakich działań werbalnych? Odpowiedź na to kluczowe w prezentowanej książce pytanie sformułowano na podstawie badań, w ramach... >>>

WPŁYW SŁOWA I OBRAZU NA WIZERUNEK OSOBY PUBLICZNEJ


BARAŃSKA-SZMITKO A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2019, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej Czy znajomość nazwiska determinuje image przypisywany autorowi wypowiedzi na podstawie jego tekstu? Czy i jak zdjęcie autora obok tekstu wpływa na jego wizerunek? Jaka jest różnica ... >>>

KAMPANIE SPOŁECZNE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ KOMUNIKOWANIE RZĄDOWE W POLSCE W LATACH 1994-2015 Z WYKORZYSTANIEM INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH


LUSIŃSKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 78.80 Twoja cena  74,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kampanie społeczne w służbie publicznej Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych Kampanie społeczne są niezwykle ciekawym narzędziem komunikowania społecznego, wykorzystywanym... >>>

BUSINESS ENGLISH JAK PISAĆ SKUTECZNIE PO ANGIELSKU


TALBOT F., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Business English Jak pisać skutecznie po angielsku Stań się mistrzem komunikacji biznesowej od wiadomości e-mail po media społecznościowe Język angielski - poziom B2 Nie bądź zwykłym entuzjastą #mediów społecznościowych. To pasja, a... >>>

STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


ADAMIK-SZYSIAK M., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 65.99 Twoja cena  62,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 3


CYBULSKA K. JAROSZ M. MACIASZEK P. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 3 Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że... >>>

SZKOŁA MÓWCÓW MYŚL I PREZENTUJ INACZEJ NIŻ WSZYSCY


BUKSAK L., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szkoła mówców Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i... >>>

ZOSTAŃ KRÓLOWĄ PR


FROMLEWICZ K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zostań królową PR Mam nadzieję, że jesteś gotowa na podróż, na końcu której otrzymasz tytuł królowej PR.Pewnie zastanawiasz się, jak to możliwe, skoro na razie nie wiesz za wiele o tym całym "public relations", a pierwsze słowo,... >>>

książek: 11, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019