ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie marketingowe
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 67, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG


FABIJAŃCZYK J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 61.95 Twoja cena  58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozyskaj klientów premium Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś... >>>

SZUKAJĄC KLIENTA JAK ROZPOZNAĆ POTENCJALNEGO NABYWCĘ I NIE WPADAĆ W PUŁAPKĘ SPRZEDAWANIA WSZYSTKIM


BEDNARSKI A. RELIGA K., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 40.95 Twoja cena  38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szukając klienta Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty... >>>

E-COMMERCE NA PLATFORMACH OFERTOWYCH ALLEGRO EBAY AMAZON


SMUŻNIAK M. BIENIAS M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2019, wydanie I

cena netto: 51.45 Twoja cena  48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-commerce na platformach ofertowych Allegro eBay Amazon Początkujący gracz na rynku e-sprzedaży staje przed następującym dylematem - co się bardziej opłaca: założyć własny sklep czy ułatwić sobie życie i zacząć od uruchomienia... >>>

ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ MARKETINGOWĄ INTEGRACJA NOWE MEDIA OUTSOURCING


HAJDUK G., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie komunikacją marketingową Integracja – nowe media – outsourcing Komunikacja z otoczeniem rynkowym stała się ważnym obszarem aktywności marketingowej wielu współczesnych przedsiębiorstw. Na jej efekty istotny wpływ... >>>

REBRANDING STRATEGICZNA ZMIANA DLA ORGANIZACJI


MRÓZ-GORGOŃ B., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają.... >>>

KONSUMENCI SENIORZY WOBEC INNOWACJI PRODUKTOWYCH


OLEJNICZAK T., wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie I

cena netto: 44.55 Twoja cena  42,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych 1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów 2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów seniorów 3. Postawy konsumentów seniorów wobec innowacji 4. Zakupy... >>>

SPOŁECZNOŚĆ WOKÓŁ MARKI GENEZA KONCEPCJA BADANIA


SKOREK M., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 51.00 Twoja cena  48,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczność wokół marki Geneza. Koncepcja. Badania Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się... >>>

WARTOŚĆ LUKSUSU PERSPEKTYWA KONSUMENTÓW I PRZEDSIĘBIORSTW


STĘPIEŃ B., wydawnictwo: PWE, 2019, wydanie I

cena netto: 66.45 Twoja cena  63,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wartość luksusu Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to: • jak współcześnie... >>>

ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE


FANDREJEWSKA A. DIETRICH M., wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób... >>>

GLOBAL BUSINESS ENGLISH


FIONA TALBOT SUDAKSHINA BHATTACHATJEE, wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 46.90 Twoja cena  44,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Global Business English Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym Książka jest przeznaczona dla profesjonalistów, którzy pragną rozwijać umiejętności komunikacji w języku angielskim w dzisiejszym... >>>

książek: 67, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie marketingowe
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019