ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie firmą
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 193, strona 1 z 20
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

WSPÓŁCZESNA PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ A ROZWÓJ MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM


LISOWSKA R. ROPĘGA J., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego... >>>

PROGNOZOWANIE UPADŁOŚCI SPÓŁEK GIEŁDOWYCH


KOPCZYŃSKI P., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2016, wydanie I

cena netto: 61.59 Twoja cena  58,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prognozowanie upadłości spółek giełdowych Upadłość przedsiębiorstw jest zjawiskiem typowym dla gospodarki rynkowej. Część bankrutujących firm to podmioty zarządzane w sposób mało efektywny. Niekorzystne warunki makroekonomiczne i... >>>

WIEDZA I KAPITAŁ LUDZKI W ŚRODOWISKACH PRZEDSIĘBIORCZOŚCI PODEJŚCIE TERYTORIALNE


PRZYGODZKI Z., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.75 Twoja cena  42,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości Podejście terytorialne Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości... >>>

ELASTYCZNOŚĆ ZACHOWAŃ ORGANIZACYJNYCH PRACOWNIKÓW KONCEPCJA I METODYKA BADAŃ


JANUSZKIEWICZ K., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 55.29 Twoja cena  52,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Elastyczność zachowań organizacyjnych pracowników Koncepcja i metodyka badań Zaprezentowana w książce koncepcja EZOP stanowi autorską propozycję opisu i wyjaśnienia elastyczności zachowań organizacyjnych pracowników. Umożliwia ona... >>>

OCENA RYZYKA WDRAŻANIA INNOWACJI


KNOSALA R. DEPTUŁA A.M., wydawnictwo: PWE, 2018, wydanie I

cena netto: 66.45 Twoja cena  63,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ocena ryzyka wdrażania innowacji W książce zaprezentowano autorską metodę oceny ryzyka wdrażania innowacji technicznych. Zawiera ona również wiele praktycznych wskazówek dla innowatorów oraz rad, w jaki sposób ocenić ryzyko realizowanej... >>>

WSPÓŁPRACA PRZEDSIĘBIORSTW I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH PRZY REALIZACJI DZIAŁAŃ SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNYCH ASPEKTY SPRAWOZDAWCZE


WANIAK-MICHALAK H., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współpraca przedsiębiorstw i organizacji pozarządowych przy realizacji działań społecznie odpowiedzialnych Aspekty sprawozdawcze Opracowanie stanowi nowatorskie ujęcie problemu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (CSR). ... >>>

BEZPARDONOWY INNOWATOR


CIEŚLAK M. SOWIŃSKA D., wydawnictwo: INSTYTUT ROZWOJU INNOWACJI, 2018, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bezpardonowy innowator Podczas pisania tej książki przyświecał nam jeden cel, przybliżyć wiedzę na temat zarządzania innowacją w przystępny sposób. "Bezpardonowy innowator" stanowi pomost pomiędzy środowiskiem akademickim a... >>>

KOMPETENCJA RELACYJNA JAKO CZYNNIK SUKCESU PRZEDSIĘBIORSTWA WE WSPÓŁPRACY MIĘDZYORGANIZACYJNEJ


SULIMOWSKA-FORMOWICZ M., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 66.39 Twoja cena  63,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania... >>>

POZYTYWNE RELACJE INTERPERSONALNE W ZARZĄDZANIU


GLIŃSKA-NEWEŚ A., wydawnictwo: WYD UMK, 2017, wydanie I

cena netto: 50.40 Twoja cena  47,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pozytywne relacje interpersonalne w zarządzaniu „Książka zawiera niezwykle staranną, wszechstronną i dogłębną analizę stosunkowo nowego i słabo znanego u nas nurtu w naukach o zarządzaniu określanego mianem Positive Organizational... >>>

STRATEGIE MAREK PRODUKTOWYCH NA RYNKU FMCG


LICZMAŃSKA K., wydawnictwo: WYD UMK, 2016, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie marek produktowych na rynku FMCG Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia,... >>>

książek: 193, strona 1 z 20
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie firmą
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018