ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Zarządzanie strategiczne
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 496, strona 1 z 50
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

100 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK BIZNESOWYCH POZNAJ NIEZBĘDNY KANON


COVERT J. SATTERSTEN T., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I

cena netto: 41.90 Twoja cena  39,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poznaj klasykę literatury biznesowej Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami Znajdź inspirujące rozwiązania Doskonała książka biznesowa może odmienić Twoje życie, zainspirować Cię i dostarczyć narzędzi, za pomocą których zechcesz... >>>

33 SPOSOBY NA KRYZYS GOSPODARCZY NATYCHNIASTOWE ROZWIĄZANIA DLA FIRMY


HERMANN S., wydawnictwo: DIFIN, 2009, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

„Działania natychmiastowe” to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsi... >>>

ADAPTACJA POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW DO RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ


RED. KOTOWICZ-JAWOR J., wydawnictwo: KEY TEXT, 2008, wydanie I

cena netto: 53.50 Twoja cena  50,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera kompleksowe omówienie warunków, barier i szans związanych z dostosowywaniem się polskich przedsiębiorstw do postępującej globalizacji gospodarki światowej, ze szczególnym uwzględnieniem realiów, w jakich polskie przedsiębiorstwa ... >>>

AKTYWNE METODY PROWADZENIA STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA


MUSZYŃSKI M., wydawnictwo: PLACET, 2006, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Na CD Pierwszy w Polsce SYMULATOR STRATEGICZNY CEOLight Książka napisana z myślą przede wszystkim o dyrektorach generalnych i prezesach firm, ale i ekipach działów opracowujących strategię korporacyjną oraz oczywiście studentach i uczestnikach... >>>

AKTYWNOŚĆ EKSPORTOWA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE


CIEŚLIK J. KOŁADKIEWICZ I. / STUDIA PRZYPADKÓW, wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I

cena netto: 81.11 Twoja cena  77,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji omówiono zjawisko przedsiębiorczości międzynarodowej polskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Autorzy zaprezentowali wyniki badań jakościowych zrealizowanych w latach 2007-2010 w ramach projektu badawczego "... >>>

ALIANSE STRATEGICZNE SZTUKA ZDOBYWANIA KORZYŚCI POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ


DOZ Y., HAMEL G., wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 61.90 Twoja cena  58,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukces We współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali przemian, firmy łączą się, przekszta... >>>

ANALIZA PROBLEMÓW BIZNESOWYCH


MOSZORO M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I

cena netto: 68.20 Twoja cena  64,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można ... >>>

ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA


GIERSZEWSKA G., ROMANOWSKA M., wydawnictwo: PWE, 2017, wydanie V

cena netto: 69.30 Twoja cena  65,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić... >>>

ANALIZA STRATEGICZNA W ZARZĄDZANIU FIRMĄ


PENC-PIETRZAK I., wydawnictwo: C.H. BECK, 2003, wydanie I

cena netto: 33.90 Twoja cena  32,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej. Pomaga stworzyć odpowiedni model funkcjonowania przedsiębiorstwa, wiążący bieżącą efektywność z działaniami strategicznymi i pozwalający zachować integrację systemu ze... >>>

ANALIZA WSKAŹNIKOWA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO TOM 2 WSKAŹNIKI FINANSOWE


WĘDZKI D., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2009, wydanie I

cena netto: 81.50 Twoja cena  77,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest poświęcona analizie wskaźnikowej sprawozdania finansowego jako najważniejszej i najczęściej stosowanej analizie finansowej przedsiębiorstwa. Omówiono w niej sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się... >>>

książek: 496, strona 1 z 50
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2020