ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Zarządzanie strategiczne
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

WSPÓŁDZIAŁANIE PRZEDSIĘBIORSTW W KLASTROWYCH ŁAŃCUCHACH DOSTAW


FRANKOWSKA M., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie I

cena netto: 97.25 Twoja cena  92,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współdziałanie przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw Dr Marzena Frankowska bada zachowanie oraz wyniki przedsiębiorstw w klastrowych łańcuchach dostaw. [...] Podejmowany w pracy problem [...] wypełnia lukę poznawczą. Autorka... >>>

ZARZĄDZANIE MIĘDZYNARODOWE Z PERSPEKTYWY POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW


STĘPIEŃ B. RED., wydawnictwo: PWE, 2018, wydanie I

cena netto: 62.20 Twoja cena  59,09 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw Z przykładów przytoczonych w książce Zarządzanie międzynarodowe z perspektywy polskich przedsiębiorstw wyłania się obraz dużego, ale niewykorzystanego na rynku międzynarodowym... >>>

SPRAWNOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ALIANSACH INNOWACYJNYCH


BOĆKO B., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 77.60 Twoja cena  73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sprawność systemów zarządzania wiedzą w aliansach innowacyjnych W pracy omówiono istotę pojęcia zarządzanie wiedzą w obszarze aliansu innowacyjnego. Określono poziomy gotowości technologii NASA służące badaniu efektywności systemów ... >>>

ZARZĄDZANIE FIRMĄ RODZINNĄ KLUCZOWE WYZWANIA


SAFIN K. KOŁADKIEWICZ I. RED., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie firmą rodzinną Kluczowe wyzwania Pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki nt. zarządzania firmami rodzinnymi, napisany pod redakcją naukową dwojga wyśmienitych znawców tej tematyki. Książka składa się z... >>>

SCALING UP DLACZEGO NIEKTÓRE FIRMY ODNOSZĄ SUKCES A INNE NIE?


HARNISH V., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 97.45 Twoja cena  92,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce! Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller... >>>

KSZTAŁTOWANIE KONKURENCYJNOŚCI MAŁEJ FIRMY ROLA DORADZTWA BIZNESOWEGO


STAWASZ E. GŁODEK P. ŁOBACZ K. NIEDZIELSKI P., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 50.39 Twoja cena  47,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy Rola doradztwa biznesowego Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm ... >>>

RELACJE MIĘDZYORGANIZACYJNE I KAPITAŁ INTELEKTUALNY JAKO CZYNNIKI ROZWOJU MIKRO I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORSTW


RZEPKA A., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 67.50 Twoja cena  64,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Relacje międzyorganizacyjne i kapitał intelektualny jako czynniki rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw Tematyka pracy jest istotna oraz aktualna z uwagi na rozwój dotychczasowych oraz powstawanie nowych relacji kształtujących się w... >>>

WPŁYW KOOPERACJI NA SKUTECZNOŚĆ BIZNESPLANÓW TWORZONYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWA UJĘCIE EKONOMICZNE


EJSMONT A., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie I

cena netto: 55.29 Twoja cena  52,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wpływ kooperacji na skuteczność biznesplanów tworzonych przez przedsiębiorstwa Ujęcie ekonomiczne W gospodarce rynkowej często zachodzące zmiany zmuszają do nowego spojrzenia na funkcje realizowane przez firmę. Jedną z nich jest... >>>

STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE MARKĄ KAPITAŁ MARKI BUDOWANIE MIERZENIE I ZARZĄDZANIE


KELLER K.L., wydawnictwo: GAB, 2016, wydanie I

cena netto: 133.89 Twoja cena  127,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne - nawet jeśli odniosły spektakularny sukces - upadają? Dlaczego jedne... >>>

LOGISTYKA A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA


GĄSOWSKA M.K., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Logistyka a konkurencyjność przedsiębiorstwa Będące domeną logistyki zarządzanie strumieniami przepływów fizycznych i informacji w przedsiębiorstwie oraz między podmiotami gospodarującymi uczestniczącymi w dostarczaniu produktu do klienta w... >>>

książek: 24, strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019