ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Programowanie
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 59, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

ZASTOSOWANIE TEORII GIER W TWORZENIU SZTUCZNEJ INTELIGENCJI


DRABIK L. SOBOL E., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 48.60 Twoja cena  46,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zastosowanie teorii gier w tworzeniu sztucznej inteligencji Celem pracy jest analiza i ocena w jaki sposób rozwój klasycznej teorii gier, a w szczególności gier pozycyjnych oraz rozwój gier komputerowych zaważył na rozwoju sztucznej... >>>

PODSTAWY TWORZENIA INTERFEJSU GRAFICZNEGO APLIKACJI DESKTOPOWYCH W JĘZYKU JAVA


PIĘTA S. ŚCIBISZ M. WIŚNIEWSKI M., wydawnictwo: WYD PW, 2018, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy tworzenia interfejsu graficznego aplikacji desktopowych w języku Java W skrypcie przedstawiono praktyczne aspekty implementacji aplikacji desktopowych w języku Java, wyposażony w graficzny interfejs użytkownika, zbudowany w oparciu o... >>>

CYBERBEZPIECZEŃSTWO PODEJŚCIE SYSTEMOWE


KRAWIEC J., wydawnictwo: WYD PW, 2019, wydanie I

cena netto: 48.60 Twoja cena  46,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cyberbezpieczeństwo Podejście systemowe Przedmowa. 9 Wprowadzenie . 11 1.    Informacje. 14 1.1. Zasady przetwarzania informacji . 14 1.2. Klasyfikacja informacji. 15 1.3. Postępowanie z informacjami. 17 2. Ogólny... >>>

20 PROSTYCH PROJEKTÓW RASPBERRY PI ZABAWKI NARZĘDZIA GADŻETY I INNE RZECZY!


SANTOS R. SANTOS S., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy! 20 prostych projektów Raspberry Pi to kolekcja projektów elektronicznych przeznaczonych dla osób początkujących, idealnie dobrana dla dzieci, rodziców, ... >>>

TEORIA I PRAKTYKA ROZWIĄZYWANIA ZADAŃ OPTYMALIZACJI Z PRZYKŁADAMI ZASTOSOWAŃ TECHNICZNYCH


STADNICKI J., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych W książce omówiono podstawy teoretyczne zadań optymalizacji, rodzaje tych zadań oraz metody ich rozwiązywania. Szczególny nacisk położono na... >>>

PROGRAMOWANIE ROBOTÓW PRZEMYSŁOWYCH


KACZMAREK W. PANASIUK J., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Programowanie robotów przemysłowych Ostatnia z serii książek, przygotowanych przez Wydawnictwo Naukowe PWN z cyklu ROBOTYKA, przekazuje Czytelnikowi nowoczesną i aktualną wiedzę dotyczącej jednej z najbardziej rozwijających się technologii... >>>

PRZYGODY BAJTAZARA 25 LAT OLIMPIADY INFORMATYCZNEJ WYBÓR ZADAŃ


IDZIASZEK T. DIKS K.M. ŁĄCKI J. RADOSZEWSKI J., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.55 Twoja cena  82,22 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej Wybór zadań Olimpiada Informatyczna ma 25 lat! Pierwsza edycja Olimpiady odbyła się w roku szkolnym 1993/1994 i od tego czasu uczniowie polskich szkół mogą intelektualnie rywalizować... >>>

KODOWANIE Z MINECRAFTEM


SWEIGART A., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kodowanie z Minecraftem Buduj wyżej, szybciej zbieraj plony, kop głębiej i automatyzuj nudne zajęcia Minecraft to bardzo popularna gra komputerowa, która na całym świecie sprzedała się w milionach egzemplarzy. Teraz możesz wykorzystać ją... >>>

MISJA PYTHON UTWÓRZ SWOJĄ KOSMICZNĄ GRĘ


MCMANUS S., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Misja Python Utwórz swoją kosmiczną grę! Misja Python to praktyczny przewodnik po tworzeniu gry komputerowej w języku Python – języku programowania, który jest przyjazny dla początkujących i wykorzystywany przez miliony... >>>

DAWNO TEMU BYŁ SOBIE ALGORYTM CZYLI JAK KSIĄŻKI FILMY I ŻYCIE CODZIENNE WYJAŚNIAJĄ NAM DZIEDZINĘ ALGORYTMÓW


ERWIG M., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dawno temu był sobie algorytm Czyli jak książki, filmy i życie codzienne wyjaśniają nam dziedzinę algorytmów Książka Dawno temu był sobie algorytm wyjaśnia koncepcje informatyki poprzez znane historie i codzienne sytuacje. Autor... >>>

książek: 59, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Programowanie
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019