ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Dziennikarstwo
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 46, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

KULTURA KOMUNIKACJI POTOCZNEJ W JĘZYKACH SŁOWIAŃSKICH


PIOTROWICZ A. WITASZEK-SAMBORSKA M. SKIBSKI K. REDAKCJA:, wydawnictwo: NAUKA I INNOWACJE, 2018, wydanie I

cena netto: 48.00 Twoja cena  45,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kultura komunikacji potocznej w językach słowiańskich Monografia wieloautorska zawierająca teksty, które zostały wygłoszone podczas V Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Kultura Komunikacji Językowej". Przedmowa... >>>

MIĘDZY KARTKĄ A EKRANEM CYFROWE EKSPERYMENTY Z MEDIUM KSIĄŻKI W POLSCE


MARECKI P., wydawnictwo: WYD UJ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Między kartką a ekranem Cyfrowe eksperymenty z medium książki w Polsce To opowieść o cywilizacyjnym procesie przemiany książki pod wpływem mediów cyfrowych. Do skonstruowania narracji wybrano sześć polskich utworów powstałych od 1975... >>>

FACEBOOK OD PORTALU SPOŁECZNOŚCIOWEGO DO NARZĘDZIA POLITYKI


MAZUREK K., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 35.35 Twoja cena  33,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Facebook Od portalu społecznościowego do narzędzia polityki Facebook jest niewątpliwie jednym z najbardziej intrygujących portali społecznościowych, dostępnym dla niespotykanego dotąd w dziejach ogromnego grona użytkowników. Autor... >>>

RECEPCJA MEDIÓW 5 RECEPCJA MEDIÓW PRZEZ MŁODZIEŻ I OSOBY DOROSŁE + CD


BONIECKA B. GRANAT A. RED., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 37.69 Twoja cena  35,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Recepcja mediów 5 Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe + CD Piąty tom z serii „Recepcja mediów” jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe.... >>>

VIRAL JAK ZARAŻAĆ IDEAMI I TWORZYĆ WIRUSOWE TREŚCI


BUCKI P., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też... >>>

MEDIA PUBLICZNE W POLSCE


TENEROWICZ K., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 73.10 Twoja cena  69,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Media publiczne w Polsce Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz ... >>>

RADIOFONIA W POLSCE ZARYS DZIEJÓW


HERMANOWSKI M., wydawnictwo: ZYSK I S-KA, 2018, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Radiofonia w Polsce Zarys dziejów Jak powstało Polskie Radio? O czym rozmawiali Szczepko i Tońko? Czym był detefon i jak działa radio cyfrowe? Marcin Hermanowski prowadzi czytelnika od początków radiofonii na świecie oraz na ... >>>

PODWÓJNE ŻYCIE REPORTERKI FALLACI TORAŃSKA


GRZELA R., wydawnictwo: PRÓSZYŃSKI MEDIA, 2017, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podwójne życie reporterki Fallaci Torańska Dwie wyjątkowe kobiety, dwie silne osobowości, dwie wybitne dziennikarki. Odważne, bezkompromisowe, piekielnie pracowite. Teresa Torańska bardziej empatyczna – ostra, ale ... >>>

PLURALIZM MEDIÓW PLURALIZM W MEDIACH MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU


JASKIERNIA A. GAJLEWICZ-KORAB K. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pluralizm mediów, pluralizm w mediach Media początku XXI wieku Tom 33. serii „Media początku XXI wieku” wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i... >>>

CENZURA W PRL ANALIZA ZJAWISKA


ROMEK Z. KAMIŃSKA-CHEŁMINIAK K. RED., wydawnictwo: ASPRA, 2017, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cenzura w PRL Analiza zjawiska Cenzura w PRL to temat badawczy, który – z jednej strony – ma bogatą literaturę przedmiotu, z drugiej – zasługuje na dalsze, liczne analizy i rozpoznania. Zważywszy na obszerny, niezbadany... >>>

książek: 46, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Dziennikarstwo
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019