ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Marketing Reklama
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 61, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

JAK SPRZEDAĆ MIESZKANIE I NIE ZWARIOWAĆ


PREISNER J. PREISNER P., wydawnictwo: I.D.MEDIA, 2019, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak sprzedać mieszkanie i nie zwariować "Chcesz sprzedać mieszkanie i nie wiesz, jak się do tego zabrać? Sięgnij po tę książkę! Zwłaszcza jeżeli chcesz uniknąć błędów i korzystnie sprzedać mieszkanie. To zbiór praktycznych porad,... >>>

SATYSFAKCJA KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH


JOHANN M., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 55.10 Twoja cena  52,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu... >>>

ZJAWISKO CUSTOMER ENGAGEMENT WŚRÓD POLSKICH KONSUMENTÓW


ŻYMINKOWSKA K. WIECHOCZEK J. KIEŻEL M. ŻYMINKOWSKI T., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań... >>>

VIRAL JAK ZARAŻAĆ IDEAMI I TWORZYĆ WIRUSOWE TREŚCI


BUCKI P., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też... >>>

TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU


MAZUREK G., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 86.49 Twoja cena  82,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Transformacja cyfrowa perspektywa marketingu Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych... >>>

ZNAKOWANIE PREZENTACJA REKLAMA ŻYWNOŚCI KOMENTARZ DO ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011


SZYMECKA-WESOŁOWSKA A. RED., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2018, wydanie I

cena netto: 247.75 Twoja cena  235,36 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Znakowanie prezentacja reklama żywności Komentarz do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych.... >>>

OPODATKOWANIE AKCJI MARKETINGOWYCH


FELDO K. MATEREWICZ J. HORNOWSKA A. MAJCZYNA M. MOCHOL-GUMOWSKA D. SKLEPOWICZ J. ZBOROWSKI M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2018, wydanie I

cena netto: 173.00 Twoja cena  164,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opodatkowanie akcji marketingowych Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku... >>>

GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE


MAKOWSKI M., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie I

cena netto: 53.20 Twoja cena  50,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w... >>>

E-KONSUMENCI JUTRA POKOLENIE Z I TECHNOLOGIE MOBILNE


GRABIWODA B., wydawnictwo: NIEOCZYWISTE, 2018, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka... >>>

MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA


MITRĘGA M., wydawnictwo: CEDEWU, 2018, wydanie III

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing relacji teoria i praktyka Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada... >>>

książek: 61, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019