ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Public Relations
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 11, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

MÓWCA DOSKONAŁY WYSTĄPIENIA PUBLICZNE W PRAKTYCE


RZĘDOWSKA A. RZĘDOWSKI J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mówca doskonały Wystąpienia publiczne w praktyce Każdego dnia tysiące z nas stają przed dylematem. Podnieść rękę? Powiedzieć coś publicznie? Zabrać głos w dyskusji, zgłosić się do referatu, zgodzić się i prezentować? Tysiące osób... >>>

ETYKIETA W BIZNESIE I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Z ELEMENTAMI PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO


SZYMCZAK W.F., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 84.39 Twoja cena  80,17 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Etykieta w biznesie i administracji publicznej z elementami protokołu dyplomatycznego Książka łączy w sobie międzykulturowe aspekty savoir-vivre`u, etykiety biznesu oraz wybrane zagadnienia protokołu dyplomatycznego, takie jak: sposoby... >>>

TED TALKS OFICJALNY PORADNIK TED. JAK PRZYGOTOWAĆ WYSTĄPIENIE PUBLICZNE


ANDERSON C., wydawnictwo: BEZ MASKI, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TED Talks Oficjalny poradnik TED Jak przygotować wystąpienie publiczne Książka dla każdego, kogo kiedykolwiek zainspirowało jakiekolwiek wystąpienie TED. Poradnik przygotowywania niezapomnianych i wyjątkowych wystąpień. Od 2001 roku,... >>>

TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO DLA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ŻUKOWSKI M., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na... >>>

MISTRZOWSKIE PREZENTACJE SLAJDOWY PORADNIK MÓWCY DOSKONAŁEGO


RZĘDOWSKA A. RZĘDOWSKI J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie II

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrzowskie prezentacje Slajdowy poradnik mówcy doskonałego Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym... >>>

NOWOCZESNA KORESPONDENCJA BIZNESOWA PO NIEMIECKU MODERNE BUSINESSKORRESPONDENZ AUF DEUTSCH


DRUMMER A. BOEHNKE R., wydawnictwo: POLTEXT, 2018, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowoczesna korespondencja biznesowa po niemiecku Język niemiecki Poziom B2 – C1 Komunikacja, a zwłaszcza korespondencja nie tylko w świecie biznesu, zmieniła się w ostatnich latach diametralnie. SMS-y, e-maile, komunikatory,... >>>

SKUTECZNE SOCIAL MEDIA PROWADŹ DZIAŁANIA OSIĄGAJ ZAMIERZONE EFEKTY


MIOTK A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie II

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Skuteczne social media Prowadź działania osiągaj zamierzone efekty Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki... >>>

JAK PISAĆ ŻEBY CHCIELI CZYTAĆ I KUPOWAĆ COPYWRITING & WEBWRITING


JABŁOŃSKI A., wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 35.55 Twoja cena  33,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś... >>>

PUBLIC RELATIONS WIZERUNEK REPUTACJA TOŻSAMOŚĆ


BUDZYŃSKI W., wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Public Relations Wizerunek Reputacja Tożsamość PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje... >>>

CONTENT MARKETING I SOCIAL MEDIA JAK PRZYCIĄGNĄĆ KLIENTÓW


STAWARZ-GARCÍA B., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie II

cena netto: 62.85 Twoja cena  59,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do... >>>

książek: 11, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018