ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości i wznowienia polskie > Zarządzanie strategiczne
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

FORMUŁOWANIE STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA KLASYKA


NASIEROWSKI W., wydawnictwo: DIFIN, 2018, wydanie I

cena netto: 70.89 Twoja cena  67,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Formułowanie strategii przedsiębiorstwa Klasyka Książka jest podręcznikiem do studiowania zarządzania strategicznego oraz materiałem dla praktyków, którzy uczestniczą w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa. Motywem przewodnim... >>>

PRAKTYKA STRATEGII FIRMY JAK ZARZĄDZAĆ PRZESZŁOŚCIĄ RADZIĆ SOBIE Z TERAŹNIEJSZOŚCIĄ I TWORZYĆ PRZYSZŁOŚĆ


OBŁÓJ K., wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 44.89 Twoja cena  42,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praktyka strategii firmy Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi... >>>

ROLA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W TWORZENIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO


STEFAŃSKA M., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2014, wydanie I

cena netto: 55.00 Twoja cena  52,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ROLA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI W TWORZENIU PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ PRZEDSIĘBIORSTW HANDLU DETALICZNEGO Głównym celem opracowania jest identyfikacja oraz modelowanie instrumentów i relacji przedsiębiorstw handlu detalicznego z... >>>

STRATEGIA I PLANOWANIE BIZNESU


LIS P. RED., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2014, wydanie I

cena netto: 30.00 Twoja cena  28,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

STRATEGIA I PLANOWANIE BIZNESU Niniejsze opracowanie składa się z czterech zasadniczych części:Podstawy myślenia strategicznego i analizy strategicznej przedsiębiorstwa,Strategie kardynalne przedsiębiorstwa, Strategie... >>>

WYBRANE PROBLEMY WZROSTU INNOWACYJNOŚCI I KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW


GRZESZCZYK T.A. RED., wydawnictwo: WYD PW, 2016, wydanie I

cena netto: 28.05 Twoja cena  26,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw Zagadnienia zaprezentowane w monografii stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i ... >>>

MARKETING NA RYNKACH MIĘDZYNARODOWYCH


PAZIO N.M., wydawnictwo: WYD PW, 2016, wydanie I

cena netto: 46.85 Twoja cena  44,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing na rynkach międzynarodowych Skrypt jest przeznaczony dla studentów uczelni technicznych. Głównym celem opracowania było zgromadzenie w jednym miejscu różnorodnych materiałów dotyczących międzynarodowego marketingu przemysłowego,... >>>

STRATEGIA BIZNESOWA


TRACY B., wydawnictwo: MT BIZNES, 2017, wydanie I

cena netto: 29.90 Twoja cena  28,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia biznesowa Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna... >>>

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU NOWA WARTOŚĆ KONKURENCYJNA


BUGLEWICZ K., wydawnictwo: PWE, 2017, wydanie I

cena netto: 61.30 Twoja cena  58,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Społeczna odpowiedzialność biznesu Nowa wartość konkurencyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną... >>>

PODSTAWY ZARZĄDZANIA ORGANIZACJAMI


GRIFFIN R.W., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie III

cena netto: 137.39 Twoja cena  130,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy zarządzania organizacjami Nowe, zmienione i uaktualnione wydanie podręcznika, z którego skorzystały już ponad dwa miliony studentów przygotowujących się do kariery w biznesie. Autor zachowując wszystkie zasadnicze treści... >>>

MARKETING PODRĘCZNIK AKADEMICKI


MICHALSKI E., wydawnictwo: PWN, 2017, wydanie II

cena netto: 84.10 Twoja cena  79,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Podręcznik akademicki Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i... >>>

książek: 20, strona 1 z 2
<<<  -  1  2  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Zarządzanie strategiczne
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018