ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING MOBILNY


DEJNAKA A. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 50.60 Twoja cena  48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing mobilny


Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców.

W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.


Wstęp

ROZDZIAŁ I. Mobile marketing - wybrane aspekty teoretyczno-praktyczne
Agnieszka Dejnaka
1.1. Mobile marketing a e-marketing
1.2. Aplikacje mobilne
1.3. Technologie w mobile marketingu
1.4. Mobile marketing a futurystyczne wizje

ROZDZIAŁ II. Wykorzystanie urządzeń mobilnych w zakupach polskich gospodarstw domowych
Katarzyna Kachel
2.1. Gospodarstwo domowe jako użytkownik urządzeń mobilnych
2.2. Urządzenia mobilne w codziennym życiu gospodarstw domowych w Polsce
2.3. Urządzenia mobilne w zakupach polskich gospodarstw domowych

ROZDZIAŁ III. Czy niepełnosprawność może być smart? Rozwiązania marketingu mobilnego
Anna Brdulak, Anna Orzeł
3.1. Ochrona danych osobowych w urządzeniach mobilnych
3.2. Niepełnosprawność - charakterystyka, zakres
3.3. Rozwiązania marketingu mobilnego dla osób niepełnosprawnych w kontekście inteligentnych miast 3.0

ROZDZIAŁ IV. Aplikacje mobilne w turystyce i rekreacji
Edyta Migoń, Agnieszka Augustyn, Anna Łabaza
4.1. Zastosowanie aplikacji w podróżach
4.2. Zastosowanie aplikacji mobilnych w turystyce poznawczej
4.3. Zastosowanie aplikacji mobilnych w organizacji czasu wolnego w trakcie wyjazdu
4.4. Korzystanie z aplikacji mobilnych w czasie podróży - w świetle wyników badań ankietowych

ROZDZIAŁ V. Microlearnig - mobilna edukacja wśród współczesnej młodzieży
Anna Zięty, Sonia Gruca
5.1. Wyzwania cyfrowego świata
5.2. Młodzi użytkownicy sieci i urządzeń mobilnych
5.3. Microlearning - pojęcie, cechy i możliwości zastosowania

ROZDZIAŁ VI. E-PR - dynamika zmian w public relations, nowe trendy i metody badań
Danuta Studencka-Derkacz
6.1. Public relations w dobie rozwoju internetu
6.2. Zmiany czasu reakcji i kompetencji PR-owca
6.3. Rola emocji w komunikacji z klientem
6.4. Rola PR-owca wczoraj i dziś. Współczesny public relations
6.5. Mobile public relations

ROZDZIAŁ VII.Skuteczne projektowanie aplikacji mobilnych - główne aspekty praktyczne
Jan Cendrowski
7.1. Aplikacje mobilne - uwarunkowania pobieralności aplikacji i zasady skutecznego projektowania
7.2. Design aplikacji oraz wykorzystanie kolorów
7.3. Uniwersalne zasady projektowania interfejsów aplikacji

ROZDZIAŁ VIII. Digital marketing - technologie cyfrowe a zmiany w funkcjonowaniu marketingu
Krzysztof Kuźniak
8.1. Rewolucja cyfrowa
8.2. Działania marketingowe a programowanie stron internetowych i aplikacji mobilnych
8.3. Big Data
8.4. Narzędzia marketingu-mix w czasach cyfrowych

ROZDZIAŁ IX. Marketing mobilny a potrzeby osób niepełnosprawnych
Agnieszka Sosińska
9.1. Marketing mobilny a niepełnosprawność
9.2. Osoby niepełnosprawne a e-dostępność informacji w mobile
9.3. Potrzeby osób niepełnosprawnych a dostosowanie stron internetowych oraz aplikacji mobilnych

Bibliografia

Wykaz rysunków, tabel i wykresów


172 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019