ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

RYNEK USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH JAKO OBSZAR ODDZIAŁYWANIA INTERNETU


CZAPLEWSKI M.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 63.29 Twoja cena  60,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rynek usług telekomunikacyjnych jako obszar oddziaływania internetu


Rynek usług telekomunikacyjnych (RUT) jest wyspecjalizowany w świadczeniu usług informacyjno-komunikacyjnych. Od dawna dysponuje sieciami umożliwiającymi świadczenie tradycyjnych usług przesyłu informacji, do których zalicza się usługi gło­sowe i SMS-y.

Udostępniane przez podmioty strony podażowej RUT sieci telekomunikacyjne oraz usługi informacyjno-komunikacyjne są ciągle doskonalone, co przede wszystkim po­wiązane jest z zachodzącym postępem w technologiach informacyjno-komunikacyj­nych oraz liberalizacją i deregulacją RUT. W ostatnim okresie obserwuje się kolejną falę postępu w technologiach informacyjno-komunikacyjnych i organizacji świadczenia usług informacyjno-komunikacyjnych, co silnie wiąże się z wdrożeniem i rozwojem internetu. W rozwijaniu tej innowacyjnej formy wymiany informacji, obecnie realizo­wanej między osobami, osobami i obiektami, jak też między obiektami (tzw. internet rzeczy), ważną rolę pełnią infrastruktura sieciowa i kompetencje operatorów teleko­munikacyjnych. Wskazuje to na ścisłe powiązanie rozwoju internetu i telekomunikacji.

Ze wstępu


Wstęp

1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji
1.1. Pojęcie informacji
1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne
1.3. Związek informacji i komunikacji
1.4. Istota telekomunikacji

2. Rynek usług telekomunikacyjnych w okresie poprzedzającym rozwój internetu
2.1. Charakterystyka rynku usług telekomunikacyjnych
2.2. Postęp techniczny w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych
2.3. Zmiany ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych
2.4. Modelowe ujęcie wpływu zmian w uwarunkowaniach technicznych oraz ekonomicznych i organizacyjnych na przekształcenia rynków usług telekomunikacyjnych

3. Internet i jego powiązania z rynkami usług telekomunikacyjnych
3.1. Istota internetu
3.2. Rozwój internetu
3.3. Powiązania internetu i telekomunikacji
3.4. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych

4. Przekształcenia rynków telekomunikacyjnych w dobie internetu (na przykładzie wybranych państw)
4.1. Metodyka badań
4.2. Przekształcenia w strukturze sieci telekomunikacyjnych i ich przełożenie na ofertę świadczonych usług
4.3. Postępowanie operatorów telekomunikacyjnych
4.4. Postępowanie usługobiorców
4.5. Postępowanie regulatorów rynku usług telekomunikacyjnych

5. Perspektywy rozwoju rynku usług telekomunikacyjnych
5.1. Osiągnięte przekształcenia rynku usług telekomunikacyjnych w dobie rozwoju internetu
5.2. Główne trendy rozwojowe zachodzące na powstającym rynku informacji i komunikacji
5.3. Ujednolicanie cyfrowe jako preferowany kierunek doskonalenia rynku informacji i komunikacji
5.4. Społeczeństwo gigabitowe jako oczekiwane następstwo cyfrowego ujednolicenia rynku informacji i komunikacji

Zakończenie
Spis rysunków
Spis tabel
Bibliografia
Aneks
Summary


310 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019