ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-MARKETING STRATEGIA PLANOWANIE PRAKTYKA


MAZUREK G. RED.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 69.89 Twoja cena  66,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-marketing

Strategia, planowanie, praktyka


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.


Autorzy

Grzegorz Mazurek
Wstęp

Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe

Jolanta Tkaczyk
Rozdział 2. Konsument w internecie

Michał Kot
Rozdział 3. Badania marketingowe online

Anna Miotk
Rozdział 4. Mierzalność działań online

Paweł Gruszecki
Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman
Rozdział 6. Usługi interaktywne

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online

Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec
Rozdział 8. Projektowanie interfejsów

Wojciech Szymański
Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista
Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa

Dagmara Pląta-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń
Rozdział 11. Reklama internetowa

Paueł Sala
Rozdział 12. E-mail marketing

Dagmara Pląta-Alf
Rozdział 13. Marketing Automation

Szymon Lisowski
Rozdział 14. Social media marketing

Tomasz Woźniak
Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu

Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Rozdział 16. Content marketing

Magdalena Daniłoś
Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube

Aleksander Winciorek
Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing

Konrad Zach
Rozdział 19. Personal branding

Grzegorz Mazurek
Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu

Grzegorz Mazurek
Zakończenie


485 stron, Format: 16.9x24.4, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018