ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK MÓWIĆ ŻEBY MALUCHY NAS SŁUCHAŁY PORADNIK PRZETRWANIA DLA RODZICÓW DZIECI W WIEKU 2-7 LAT


KING J. FABER J.

wydawnictwo: MEDIA RODZINA , rok wydania 2017, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały

Poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat


Podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi, poprzedzony przedmową Adele Faber, jedną z autorek bestsellerowego Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły, nazwanego przez „The Boston Globe” „biblią wychowania”.

Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po całym pokoju? Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały to kompendium wiedzy dotyczącej wychowania dzieci w wieku 2-7 lat.

Autorki, Joanna Faber (córka Adele) i Julie King dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, a także wyciągają wnioski z wielu rozmów z rodzicami i specjalistami i za pomocą autentycznych historii oraz komiksów znanych z poprzednich tytułów w serii dostarczają szeregu praktycznych narzędzi i wskazówek, jak się komunikować, rozmawiać i rozwiązywać trudne sytuacje, nie ignorując przy tym potrzeb dziecka ani swoich.


432 strony, Format: 14.5x20.3, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- DOGOTERAPIA
SIPOWICZ K. PIETRAS T. NAJBERT E.

- UCZENIE SIĘ I RODZINA PERSPEKTYWA ANDRAGOGICZNA
PRZYBYLSKA E. WAJSPRYCH D.

- DYDAKTYKA SPECJALNA OD SYSTEMATYKI DO PROJEKTOWANIA DYDAKTYK SPECJALISTYCZNYCH
GŁODKOWSKA J. RED.

- UCZŁOWIECZYĆ KOMUNIKACJĘ NAUCZYCIEL WOBEC UCZNIA W PRZESTRZENI SZKOLNEJ
KWIATKOWSKA H. RED.

- INTELIGENCJE WIELORAKIE W NAUCZANIU ORTOGRAFII 7 WALIZEK
GMOSIŃSKA D. WOŹNIAK V.

- O PSACH KOTACH I ANIOŁACH
STRZAŁKA J.

- DYDAKTYKA SPECJALNA OD WZORCA DO INTERPRETACJI
GŁODKOWSKA J. RED.

- PARADYGMATY DYDAKTYKI MYŚLEĆ TEORIĄ O PRAKTYCE
KLUS-STAŃSKA D.

- (ANTY)EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA
KLUS-STAŃSKA D. RED.

- TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZYCH Z PLYTĄ CD PRAKTYCZNY PRZEWODNIK
CAŁUSIŃSKA M. / DLA RODZICOW I TERAPEUTÓW

- DZIECKO A INTEGRACJA SENSORYCZNA
AYRES A.J.

- CYBERPRZESTRZEŃ CZŁOWIEK EDUKACJA TOM 2 DYLEMATY SPOŁECZNOŚCI CYFROWEJ.
ANDRZEJEWSKA A. BEDNAREK J. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019