ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROZPRZESTRZENIALNE MEDIA JAK POWSTAJĄ WARTOŚCI I ZNACZENIA W USIECIOWIONEJ KULTURZE


JENKINS H. FORD S.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 61.59 Twoja cena  58,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozprzestrzenialne media

Jak powstają wartości i znaczenia w usieciowionej kulturze


Jak rozpowszechniają się dziś idee?

Czy jako użytkownicy kultury jesteśmy producentami?

Jak zmiany w krajobrazie medialnym wpływają na nasze życie?


„Co się nie rozprzestrzenia – umiera” – tak ideę rozprzestrzenialnych mediów ujmują autorzy książki. Szukając odpowiedzi na pytanie, jak funkcjonują media, Henry Jenkins, Sam Ford i Joshua Green mówią o dzisiejszych możliwościach rozpowszechniania idei oraz o tym, jak wpływa to na życie społeczno-kulturowe, biznes, politykę, a także na nasze codzienne funkcjonowanie. Odwołując się do licznych przykładów, autorzy badają, jakie cechy informacji sprawiają, że ludzie chcą ją rozprzestrzeniać, jaką ma to dla nich wartość, a także co sprawia, że po udostępnione treści sięgają inni.

Rozprzestrzenialne media to lektura obowiązkowa nie tylko dla medioznawców i kulturoznawców ale także dla praktyków zatrudnionych w mediach, marketingu i przemyśle teleinformatycznym oraz wszystkich użytkowników sieci zainteresowanych kulturą.

Rozprzestrzenialne media są teraz dosłownie i w przenośni w Twoich rękach. Zrób z nimi, co uważasz za stosowne. Przeczytaj tę książkę; debatuj o niej; skrytykuj ją; wyrzuć do kosza. Przede wszystkim jednak podejmij dyskusję.

Z rozdziału Jak czytać tę książkę?


Przedmowa do wydania polskiego 7
Podziękowania 19
Jak czytać tę książkę? 23

Wprowadzenie. Dlaczego media się rozprzestrzeniają? 33
Rozdział 1. Web 2.0 – co poszło nie tak 97
Rozdział 2. Ponowna wycena tego, co zostało 149
Rozdział 3. Wartość zaangażowania 187
Rozdział 4. Na czym polega uczestnictwo, które ma znaczenie? 245
Rozdział 5. Projektowanie w służbie rozprzestrzenialności 305
Rozdział 6. Zdobywanie zwolenników dla mediów niezależnych 353
Rozdział 7. Myśląc transnarodowo 395

Podsumowanie 437
Bibliografia 457
Indeks 489
O Autorach 511


516 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018