ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

REKLAMA


FLETCHER W.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 41.40 Twoja cena  39,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama


Reklama to ważny element współczesnej komunikacji.

Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna?

Jak działają agencje reklamowe?

Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?

 

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.


Wprowadzenie 7
Spis ilustracji 9

1. Czym zajmuje się reklama? 11
2. Struktura przemysłu reklamowego 29
3. Reklamodawcy – płatnicy 45
4. Media: trąby reklamodawców 61
5. Agencje kreatywne: tworzenie nowych kampanii reklamowych 83
6. Agencje mediów: wydawanie pieniędzy klientów 105
7. Badania, badania, badania 119
8. Dobry, zły i brzydki 137
9. Rola reklamy w społeczeństwie 151

Lektury polecane 165
Indeks 169


172 strony, Format: 21.0x13.0, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018