ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH?


LUTOSTAŃSKI M.J. GALICA M. PROTASIUK M. RED.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2018, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Data Driven Decisions

Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?
(…)
W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.
(…)
Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?

Mateusz Galica, Wstęp


Wstęp (Mateusz Galica)

I. Strategia marketingowa (Michał Protasiuk, Anna Karczmarczuk)
1.1. Dane a decyzje
1.2. Dane w procesie strategicznym
1.3. Strategia "patrzy" w przyszłość
Rozmowa z Piotrem Jurjewiczem
Rozmowa z Michałem jaskulskim

II. New product development (Michał Jan Lutostański, Leszek Szycman)
2.1. Odkrywanie
2.2. Rozwijanie
2.3. Dostarczanie
Rozmowa z Janem Zającem
Rozmowa z Michałem Groniewskim

III. Sprzedaż i dystrybucja (Anna Gorączka)
3.1. Klient jest królem
Rozmowa z Bartoszem Brusiło
Rozmowa z Julią Izmałkową
3.2. Dźwignie wzrostu sprzedaży
Rozmowa z Piotrem Mądrym
Rozmowa z Michałem Purczyńskim

IV. Komunikacja (Kubo Piwowar, Paweł Gacek)
4.1. Dzień z naszego życia
4.2. Komunikacja
4.3. Konsekwencje zmian
4.4. Co te zmiany oznaczają dla świata badań i analiz
4.5. big data
4.6. Co zmiany w komunikacji marketingowej oznaczają dla marketerów? Porady
Rozmowa z Hubertem Stadnickim
Rozmowa z Agatą Pilacińską-Jakubowską

V. Zarządzanie relacjami (Arkadiusz Wódkowski)
5.1. Wprowadzenie do świata relacji z klientem
5.2. Podróż klienta od intencji do relacji
5.3. Kluczowe wskaźniki
Rozmowa z Magdaleną Szelągowską
Rozmowa z Adamem Ringerem

VI. Najważniejsze w korzystaniu z danych (Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk)

O Autorach


252 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018