ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 68.20 64,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ARCHITEKTURA KORPORACYJNA JAKO STRATEGIA BUDOWANIE FUNDAMENTU W BIZNES


ROSS J.W. WEILL P. ROBERTSON D.C.

wydawnictwo: EMKA , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 68.20 Twoja cena  64,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.

Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:

- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.


Spis treści:

Przedmowa do wydania polskiego
Wstęp i podziękowania
1. Zanim zaczniesz realizować strategię, zbuduj fundament
2. Zdefiniowanie modelu operacyjnego
3. Wdrażanie modelu operacyjnego za pomocą architektury korporacyjnej
4. Wędrówka po poziomach dojrzałości architektury korporacyjnej
5. Korzyści z nauki
6. Budowa fundamentu projekt po projekcie
7. Architektura korporacyjna a wskazówki dla outsourcingu
8. A teraz wykorzystaj fundament do zyskownego wzrostu
9. Do dzieła! Program przywódcy
Przypisy
Indeks
O autorach


268 stron, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024