ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTERAKTYWNY MENEDŻER CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT


PEPPERS D. ROGERS M.

wydawnictwo: EMKA , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

POZNAJ PREKURSORÓW ZARZĄDZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM

W książce Interaktywny menedżer obdarzeni wizją autorzy Don Peppers i Martha Rogers relacjonują rozwiązania opracowane przez menedżerów kierujących programami 1:1 w takich firmach, jak Xerox, General Electric, Oracle, First Union, Hewlett-Packard, USAA, Levi Strauss i British Airways. Szczegółowe wywiady z prekursorami zarządzania biznesem, w którego centrum znajduje się klient, i ponad dwadzieścia przykładów firm z całego świata, borykających się z wdrożeniem i kierowaniem programami 1:1 - to zawartość tej książki.

Interaktywny menedżer dostarcza czytelnikowi okazji do poznania prawdziwych odkrywców nowego, lecz szybko rozprzestrzeniającego się biznesu ukierunkowanego na klienta. Owymi fascynującymi ludźmi, o których mowa w książce, są m.in.:

- Generał Robert McDermott, prawdziwy wizjoner, który dokonał przekształcenia tonącej w stertach dokumentów firmy ubezpieczeniowej USAA w wykorzystującą najnowsze technologie informatyczne instytucję finansową, z oddaniem i błyskawicznie spełniającą indywidualne potrzeby klientów,

- Richard Vague, dyrektor generalny First USA, twórca modelu "zaufanego agenta", zmierzającego do budowania długotrwałych relacji z klientem,

- Nina Smith, dyrektor ds. marketingu, której udało się odnaleźć drogę w labiryncie kanałów sprzedaży i dystrybucji,

- Anne Lockie z Royal Bank of Canada, która dążąc do relacji typu 1:1 z dziewięcioma milionami klientów banku, łączy znajomość technologii z wnikliwą analizą ludzkiej natury,

- Bruce Varner, szef straży pożarnej w jednym z miast w Teksasie, który wymaga od swoich podwładnych, by traktowali pogorzelców jak najcenniejszych klientów.

Ci prekursorzy, skauci i mistrzowie, a przede wszystkim ludzie nie stroniący od ryzyka, dostarczają menedżerom bezcennych wskazówek do wytyczenia całkowicie nowych szlaków na mapie biznesu, w którym firmy i przedsiębiorstwa zorientowane są na potrzeby klientów. Obecnie konkurencyjność zależy od przewagi w stosowaniu strategii mających przynieść lojalność klientów i zwiększenie zysków, bez uciekania się do masowej produkcji. Interaktywny menedżer prowadzi ku przyszłości, w której biznes funkcjonować będzie niemal wyłącznie wirtualnie, i to na całym globie.

206 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024