Leksykon przywództwa dostarcza wnikliwej analizy metod kierowania,
które pozwoliły Welchowi przekształcić GE w jedną z najlepszych firm na świecie.
Książka ta została opracowana z myślą o szerokiej publiczności czytelniczej. Tym,
którzy czytają książki biznesowe od deski do deski, dostarcza wnikliwej analizy
terminów i programów z dziedziny zarządzania. Ci, którzy sięgną po tę książkę w
konkretnym celu (np. Co to jest Sześć Sigma?), książka posłuży jako leksykon
tematyczny, coś w rodzaju słownika, czy encyklopedii.
Jack Welch wierzy, że jeden dobry pomysł bez względu na to, kto jest jego autorem
może na zawsze odmienić przedsiębiorstwo. Jego Leksykon dostarcza wielu
pomysłów i praktycznych rad, które można z dużym powodzeniem zastosować we własnej
formie.
"Książki na temat Jacka Welcha, które przeczytałem i wydałem, są w
wydawnictwie McGraw-Hill zjawiskiem dość osobliwym. Każda kolejna pozycja zwiększała
sprzedaż poprzedniej i to nie tylko w Ameryce Północnej. Rozprowadzono setki tysięcy
egzemplarzy tego tytułu na całym świecie i nie jedynie w języku angielskim (zostały
przetłumaczone na dwanaście języków). Dzięki niezwykłej inicjatywie globalizacyjnej
Welcha, GE stało się powszechnie zauważalne w 32 krajach."
Jeffrey A. Krames
Jeffrey A. Krames jest wydawcą, redaktorem naczelnym wydawnictwa
McGraw-Hill. Wydał także cztery poprzednie książki o Jacku Welchu, m in. bestseller
Jack Welch and the GE Way (Jack Welch, czyli jak się to robi w GE). Publikuje w "The
New York Times, The Wall Street Journal, Barron's i innych czasopismach. Wystąpił w
wielu programach nadawanych przez CNN i PBS, a szereg jego wypowiedzi ukazało się także
na łamach magazynów Time i Newsweek.
Spis treści
Słowo wstępne
Wstęp
Podziękowania
Część pierwsza
Ewolucja lidera: lata Welcha
Część druga
Jacka Welcha leksykon przywództwa
Źródła i przypisy
Indeks haseł
269 stron, oprawa twarda z obwolutą