ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI WYNAGRODZEŃ.


JĘDRZEJCZAK J.

wydawnictwo: ODDK , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 189.00 Twoja cena  179,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W poradniku przedstawiono kilkadziesiąt procedur, narzędzi, systemów i metod, które mogą pomóc we wprowadzeniu i administrowaniu efektywnym systemem wynagradzania.

Przedstawione w nim zostały sposoby ustalania struktury wynagradzania oraz budowania taryfikatorów i siatek płac.
Oddzielne rozdziały poświęcono także wynagrodzeniom zmiennym oraz najnowszym trendom w sposobach wynagradzania (tzw. systemem kafeteryjnym).

Publikacja zawiera opis i analizę rozwiązań stosowanych w polityce płacowej.

Autor koncentruje się przede wszystkim na opisie praktycznych metod postępowania, dzięki którym można zwiększyć efektywność systemu wynagradzania – zarówno w jego aspekcie motywacyjnym, jak i kosztowym.



Jacek Jędrzejczak – absolwent Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Praktyk z wieloletnim stażem na stanowiskach kierowniczych w zagranicznym koncernie wydawniczym Polskapresse. Stworzył i kierował działami promocji, sprzedaży oraz personalnym. Niezależny trener i konsultant, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej Mediacon. Specjalizuje się w doradztwie oraz treningach z zakresu umiejętności osobistych, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania personelem. Szkoli i doradza podmiotom komercyjnym, jak i publicznym (urzędy lokalne i centralne). Autor dwóch poradników dotyczących systemów ocen oraz systemów wynagradzania.

Dr Marek Suchar – redaktor serii, dr psychologii, od 1991 r. kieruje założoną przez siebie firmą rekrutacyjną IPK Sp. z o.o.; autor kilkudziesięciu publikacji z dziedziny psychologii stosowanej oraz doradztwa personalnego, wykłada na licznych wyższych uczelniach w Polsce. Od 2002 roku kieruje Podyplomowym Studium Zarządzania Personelem w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.


Spis treści:

Wprowadzenie
Wstęp

  1. Jak wynagradzać pracowników ?
    1. Tendencje w sposobach wynagradzania
    2. Wynagrodzenie z perspektywy firmy i pracownika
    3. Motywująca rola wynagradzania
  2. Rynek jako wyznacznik polityki płacowej
  3. Sposoby ustalania struktury wynagrodzeń
    1. Wartościowanie stanowisk pracy
      1. Proste sposoby wartościowania stanowisk
      2. Wartościowanie stanowisk metodą analityczno-punktową
      3. Wartościowanie kompetencji (jak ustalać kompetencje, na podstawie których będzie dokonane wartościowanie stanowisk)
    2. Zarządzanie płacą zasadniczą, czyli jak skonstruować taryfikator płac
      1. Zasady budowania taryfikatorów (budowanie taryfikatorów w oparciu o wartościowanie stanowisk, budowanie taryfikatorów w oparciu o wycenę kompetencji)
      2. Jak wprowadzać nowe taryfikatory płacy
      3. Zarządzanie podwyżkami w powiązaniu z oceną pracownika
  4. Wynagrodzenie zmienne (podstawowe rodzaje płac zmiennych i ich zastosowanie)
  5. Wynagrodzenia pakietowe, czyli nowoczesne sposoby wynagradzania
    1. Sposoby ustalania wynagrodzeń pakietowych
    2. „Kafeteryjny” system wynagradzania
    3. Finansowe aspekty „kafeteryjnych” systemów wynagrodzeń
    4. Motywatory długoterminowe
  6. Zasady wprowadzania i funkcjonowania efektywnego systemu wynagradzania – podsumowanie
  7. Literatura

 


87 stron, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024