ksiegarnia-fachowa.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.20 45,79   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

EDUKACJA I ¦WIADOMO¦Æ FINANSOWA DO¦WIADCZENIA I PERSPEKTYWY


IWANICZ-DROZDOWSKA M. RED

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 48.20 Twoja cena  45,79 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

EDUKACJA I ¦WIADOMO¦Æ FINANSOWA

Do¶wiadczenia i perspektywy


Wstêp (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
1. ROLA I ZNACZENIE EDUKACJI FINANSOWEJ  
(Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska, Agnieszka K. Nowak)  

1.1. Edukacja finansowa i pojêcia powi±zane (M. Iwanicz-Drozdowska, A. K. Nowak)  
1.2. Wykluczenie finansowe (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
1.3. Nadmierne zad³u¿enie (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska) 

2. ANALIZA PRZYK£ADOWYCH INICJATYW Z ZAKRESU EDUKACJI  FINANSOWEJ W WYBRANYCH KRAJACH WYSOKO ROZWINIÊTYCH 
(Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska, Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
2.1. Zakres badañ (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
2.2. Kanada (Agnieszka K. Nowak)  
2.2.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.2.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.2.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.2.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.3. Wielka Brytania (Agnieszka K. Nowak)  
2.3.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.3.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.3.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.3.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.4. Stany Zjednoczone Ameryki Pó³nocnej (USA) (Agnieszka K. Nowak)  
2.4.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.4.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.4.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.4.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.5. Australia (Anna Matuszyk)  
2.5.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.5.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.5.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.5.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.6. Republika Federalna Niemiec (Niemcy) (Rados³aw Kitala)  
2.6.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.6.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.6.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.6.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.7. Republika Austrii (Austria) (Rados³aw Kitala)  
2.7.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.7.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.7.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.7.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.8. Irlandia (Ma³gorzata. Iwanicz-Drozdowska)  
2.8.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.8.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.8.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych 
2.8.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  
2.9. Szwajcaria (Rados³aw Kitala)  
2.9.1. Inicjatywy promuj±ce korzystanie z konta bankowego  
2.9.2. Inicjatywy ucz±ce, jak zarz±dzaæ finansami osobistymi  
2.9.3. Inicjatywy umo¿liwiaj±ce rozwi±zywanie problemów osób nadmiernie zad³u¿onych  
2.9.4. Inicjatywy promuj±ce p³atno¶ci bezgotówkowe  

3. ¦WIADOMO¦Æ FINANSOWA POLAKÓW – WYNIKI BADAÑ ANKIETOWYCH (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska, Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak) 

3.1. Ogólne za³o¿enia (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska) 
3.2. Badania w¶ród doros³ych (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska, Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
3.2.1. Wprowadzenie (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
3.2.2. ¦wiadomo¶æ finansowa w ¶rodowisku medycznym  (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
3.2.2.1. Charakterystyka badanej grupy  
3.2.2.2. Analiza wyników badania  
3.2.2.3. Wnioski  
3.2.3. ¦wiadomo¶æ finansowa w¶ród informatyków (Rados³aw Kitala)  
3.2.3.1. Charakterystyka badanej grupy  
3.2.3.2. Analiza wyników badania  
3.2.3.3. Wnioski  
3.2.4. ¦wiadomo¶æ finansowa w¶ród studentów (Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
3.2.4.1. Charakterystyka badanej grupy  
3.2.4.2. Analiza wyników badania  
3.2.4.3. Wnioski  
3.2.5. Podsumowanie (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
3.3. Badania w¶ród uczniów szkó³ ponadgimnazjalnych (Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
3.3.1. Wprowadzenie (Agnieszka K. Nowak)  
3.3.2. Charakterystyka badanej grupy (Rados³aw Kitala, Agnieszka K. Nowak)  
3.3.3. Analiza wyników badania (Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
3.3.4. Wnioski (Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak) 

4. DZIA£ANIA W ZAKRESIE EDUKACJI FINANSOWEJ W POLSCE  
(Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska, Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak) 

4.1. Wprowadzenie (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)
4.2. Analiza inicjatyw edukacyjnych podejmowanych przez instytucjepubliczne i podmioty niekomercyjne (Ma³gorzata Iwanicz-Drozdowska)  
4.3. Analiza inicjatyw edukacyjnych podejmowanych przez podmioty 
Komercyjne (Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, Agnieszka K. Nowak)  
4.3.1. Zakres analizy (Agnieszka K. Nowak)  
4.3.2. Wyniki analizy i wnioski (Rados³aw Kitala, Anna Matuszyk, 
Agnieszka K. Nowak)  

PODSUMOWANIE  
Za³±cznik 1. Ankieta skierowana do osób doros³ych  
Za³±cznik 2. Ankieta skierowana do uczniów szkó³ ponadgimnazjalnych  
Bibliografia  
Spis tabel  
Spis rysunków 


310 stron, B5, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024