Magiczna całość z prostych słów: jak zbudować nieodparty przekaz perswazyjny
Inżynieria emocji: jak wywoływać u ludzi pożądane emocje
Dodatek specjalny: raport o reklamie wykorzystującej bodźce podprogowe
Podważaj wszystkie tezy przedstawione w tej książce. Na każdym kroku sprawdzaj, czy
autorzy mają rację i czy ich metody przekonywania wydają się przekonujące także
Tobie. Sprawdź również, jakie techniki perswazji działają na Ciebie. Co na tym
zyskasz? Po pierwsze, doświadczysz, co dzieje się w umyśle osoby, którą ktoś do
czegoś przekonuje. Po drugie, zrozumiesz, dlaczego jedne techniki są skuteczne i
niewykrywalne, a inne to tanie triki, które łatwo przejrzeć. I po trzecie wreszcie,
będziesz mógł wybrać metody przekonywania, które zechcesz opanować i wykorzystać.
Czy możesz skutecznie przekonywać ludzi, stosując techniki, w które nie wierzysz? A
czy zastosowałbyś czyjeś rady, gdybyś ich wcześniej nie sprawdził? No właśnie... i
dlatego ta książka nie jest typowym przewodnikiem z gotowymi poradami na każdą
okazję. Ta książka to trening Twoich umiejętności perswazji.
Przetestuj na sobie:
jak napisać skuteczną ofertę handlową w mailingu i na stronach WWW,
jak zbudować przekonujące hasło reklamowe z wykorzystaniem najnowszych technik
wywierania wpływu i perswazji (NLP i YAN System),
jak ofiara perswazji reaguje na różne techniki manipulacji stosowane w tekstach
marketingowych,
jak stworzyć komunikat, który odbiorca zaszufladkuje w głowie tak, jak tego chcesz,
jak kształtować opinię innych ludzi za pomocą słowa pisanego,
jak podsuwać innym motywy do działania,
jak mówić jedno, by przekazywać drugie,
jakie słowa wzbudzają czujność.
192 strony,format: A5, oprawa twarda