Międzynarodowy bestseller. Z humorem i ogromną ilością danych
pochodzących z wieloletnich badań, Underhill oferuje konkretne i użyteczne
rady w jaki sposób detaliści powinni się dostosowywać do zmieniających się
zachowań konsumentów.
Książka ta jest efektem ponad 20-letnich badań prowadzonych przez autora,
który analizuje sposób poruszania się klientów i czynniki warunkujące czas
spędzony w placówce handlowej, aranżację, wewnętrzny system informacji
i oznakowania, różnice w zachowaniu klientów, wynikające z ich płci
i wieku, pory dnia, uwarunkowań technicznych i fizjologicznych. Publikacja ta
to wyniki bezpośrednich obserwacji prowadzonych przez badaczy firmy wykorzystujących do
tego celu m.in. ukryte kamery i bezpośrednie wywiady z klientami.
Dlaczego ta książka stała się bestsellerem? Dlatego, że autor wie więcej niż my
klienci, w jaki sposób i dlaczego kupujemy.
Financial Times
Książka obowiązkowa dla każdego, kto prowadzi interesy w dzisiejszym,
złożonym świecie handlu. Paco posiadł umiejętność tłumaczenia dynamiki
dzisiejszego środowiska detalu.
Daniel J. Brestle, President, Estee Lauder Inc.
Dlaczego "to" kupiłem? Ile razy zadaliście sobie to pytanie? Paco Underhill
zna odpowiedź.
Guardian
Ta książka jest dla każdego, kto uwielbia lub nienawidzi robić zakupy. Mówi
wszystko o klientach i ich zachowaniach.
Robert Mettler, Sears Roebuck & Co.
Książka odkrywa nowe warstwy wiedzy o kliencie i udawadnia , że świat
handlu detalicznego to skomplikowana "maszyneria" psychologiczno-ekonomiczna
i fundament sukcesu.
Prof. Dr hab. Marian Strużycki, Dyrektor Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji
Autor książki Paco Uunderhill jest założycielem Envirosell, firmy
badawczo - konsultingowej specjalizującej się w analizowaniu zachowań klientów,
strategii i praktyce handlu deatalicznego. Do klientów firmy zaliczają się
McDonald's, Citibank, Coca-Cola, Sony, Blockbuster, Levi Strauss & Co. i wiele
innych nie mniej znanych firm. Książka ukazała się już w następujących
krajach: Stany Zjednoczone, Chiny, Holandia, Japonia, Izrael, Niemcy, Australia, Wielka
Brytania, Francja, Korea, Portugalia, Turcja, Hiszpania
Spis treści
Wstęp do międzynarodowego wydania w miękkich okładkach
I ZAMIAST SAMOA, SKLEPY: NAUKA O KUPOWANIU
1. Narodziny nauki
2. Czego nie wiedzą detaliści
II CHODZI JAK EGIPCJANIN: MECHANIKA ROBIENIA ZAKUPÓW
3. Strefa cienia
4. Potrzebujesz rąk
5. Jak czytać znaki
6. Klienci poruszają się jak ludzie
7. Dynamika
III MĘŻCZYNI SĄ ZE SKLEPU ŻELAZNEGO KOBIETY SĄ Z DOMU MODY: DEMOGRAFIA
ROBIENIA ZAKUPÓW
8. Robić zakupy jak mężczyzna
9. Czego chcą kobiety
10. Jeśli potrafisz to przeczytać, to jesteś za młody
11. Dzieci
IV ZOBACZ MNIE, POCZUJ MNIE, DOTKINIJ MNIE, KUP MNIE: DYNAMIKA ZAKUPÓW
12. Zmysłowy klient
13. Wielka Trójka
14. Czas realny i postrzegalny
15. Piosenka o kasie i pakowaniu
16. Sztuczki
17. W cyberprzestrzeni - sam na sam z komputerem
18. Sprawdź się sam
19. Przemyślenia na koniec
Podziękowania
Indeks
271 stron, B5, miękka oprawa ze skrzydełkami