- Żadnych wydumanych porad
- Zero wyświechtanych i powtarzanych w kółko technik
- Koniec z konserwatywnym podejściem do procesu sprzedaży
Dowiedz się, jak z dobrego sprzedawcy stać się prawdziwą gwiazdą. Jak z gwiazdy
sprzedaży stać się supergwiazdą. Bowiem właśnie Ty napędzasz tę machinę.
Tym razem Kevin Hogan podniósł poprzeczkę jeszcze wyżej, zapraszając do
współpracy wyjątkowy zespół sprzedażowy. Każdy, kto zarabia na życie, sprzedając
cokolwiek, znajduje się dziś w trudnej sytuacji. Chyba, że przeczyta książkę
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu. Na Czytelników czeka wielka nagroda
(strategie "wycofania się z transakcji" i "skutecznego zasiewu" są
bezcenne). Jeżeli przed skończeniem drugiego rozdziału komuś nie uda się zwiększyć
zarobków o kilkakrotną wartość ceny katalogowej, oznacza to, że się po prostu nie
stara.
H. Brad Antin, konsultant do spraw marketingu, trener, współautor książek Secrets From
The Lost Art Of Common Sense Marketing i How To Think Like A Marketer
Bądź najlepszy! Pracuj nad sobą co najmniej tak ciężko, jak ciężko pracujesz nad
sprzedażą
Brian Tracy
Kevin Hogan znów to zrobił. Jest całkowicie niepoprawny. Po spektakularnym sukcesie
książki Ukryta perswazja , która nie schodziła z pierwszych miejsc list
bestsellerów przez długie miesiące, posunął się jeszcze dalej. W Ukrytej perswazji
demaskował i odzierał z tajemniczych naukowych terminów najskuteczniejsze techniki
wywierania wpływu na innych ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Teraz postanowił
skupić się na procesie sprzedaży. Zebrał całą swoją wiedzę, dołożył do niej
doświadczenia wyjątkowego zespołu sprzedażowego, pochodzącego z czterech
kontynentów, i stworzył prawdziwą perełkę -- zestaw nowatorskich technik sprzedaży
perswazyjnej. Nie jesteś jeszcze pewien, co powinieneś z nimi zrobić? Podpowiemy Ci --
wykorzystaj je, a przekonasz się, że i Ty możesz zostać gwiazdą sprzedaży!
To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń
sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub
bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy! Przygotuj
się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk
angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na "żywym
organizmie". Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach
konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to
gotowy?
Oto, co teraz sprzedaje się w sprzedaży:
- Pięć podstawowych pytań myślącego handlowca.
- Technika "wycofywania się".
- Strategia "skutecznego zasiewu".
- Metody sprzedawania grupie, używane w salach konferencyjnych.
- Okrutna prawda o kierowaniu się wartościami.
- Sekrety dzisiejszych czołowych dyrektorów sprzedaży (dotyczące zarządzania
sprzedażą).
- Najnowsze strategie dotyczące perswazji w sprzedaży, prowadzące do szybkiego
finalizowania transakcji.
Spis treści:
Wstęp, który warto przeczytać. Sprzedaż, której nikt nie rozumie (5)
Część I: Zewnętrzne aspekty sprzedaży (11)
1. "Wycofać się" z transakcji?! (Gary May) (13)
2. Skuteczny zasiew (GM) (29)
3. Skupianie uwagi klienta (GM) (45)
4. Projekcja ról (GM) (63)
5. Najważniejszy element procesu sprzedaży? ...z pewnością najmniej rozwinięta
umiejętność (Eliot Hoppe) (79)
6. Twoja własna, wspaniała impreza promocyjna (Larry Adams) (97)
7. Sprzedawanie grupie - sztuka oddziaływania na masy (Dave Lakhani) (111)
Część II: Wewnętrzne aspekty sprzedaży (121)
8. Lepsze wyniki dzięki sprzedaży opartej na wartościach (Dr Mollie Marti)
(123)
9. Identyfikowanie się z klientem (EH) (141)
10. Zostań wyjątkowym sprzedawcą, wykorzystując swoje mocne strony (LA) (159)
11. Siła strategii, procesów i rutyna w sprzedaży (MM) (169)
12. Rutyna - rytuał osiągania sukcesu (MM) (187)
13. Wspieranie sukcesu - zarządzanie czasem i energią (MM) (205)
14. Rytuały umożliwiające pozyskiwanie klientów (MM) (221)
Część III: Marka w sprzedaży (243)
15. Budowanie własnej marki - jak stać się unikatem na rynku (LA) (245)
Część IV: Zarządzanie sprzedażą (257)
16. A więc chcesz zostać dyrektorem sprzedaży? (EH) (259)
17. Sekrety zarządzania sprzedażą (EH) (267)
18. Finał (DL) (279)
Bibliografia (283)
O autorach (287)
296 stron, A5, oprawa miękka