ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.80 34,01   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POTĘŻNA SPRZEDAŻ NIEZNANE STRATEGIE SUKCESU


HOGAN K. LAKHANI D. MAY G. MARTI M. HOPPE E. ADAMS L.

wydawnictwo: HELION ONE PRESS , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 35.80 Twoja cena  34,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Żadnych wydumanych porad
  • Zero wyświechtanych i powtarzanych w kółko technik
  • Koniec z konserwatywnym podejściem do procesu sprzedaży

Dowiedz się, jak z dobrego sprzedawcy stać się prawdziwą gwiazdą. Jak z gwiazdy sprzedaży stać się supergwiazdą. Bowiem właśnie Ty napędzasz tę machinę.

Tym razem Kevin Hogan podniósł poprzeczkę jeszcze wyżej, zapraszając do współpracy wyjątkowy zespół sprzedażowy. Każdy, kto zarabia na życie, sprzedając cokolwiek, znajduje się dziś w trudnej sytuacji. Chyba, że przeczyta książkę Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu. Na Czytelników czeka wielka nagroda (strategie "wycofania się z transakcji" i "skutecznego zasiewu" są bezcenne). Jeżeli przed skończeniem drugiego rozdziału komuś nie uda się zwiększyć zarobków o kilkakrotną wartość ceny katalogowej, oznacza to, że się po prostu nie stara.
H. Brad Antin, konsultant do spraw marketingu, trener, współautor książek Secrets From The Lost Art Of Common Sense Marketing i How To Think Like A Marketer

Bądź najlepszy! Pracuj nad sobą co najmniej tak ciężko, jak ciężko pracujesz nad sprzedażą
Brian Tracy

Kevin Hogan znów to zrobił. Jest całkowicie niepoprawny. Po spektakularnym sukcesie książki Ukryta perswazja  , która nie schodziła z pierwszych miejsc list bestsellerów przez długie miesiące, posunął się jeszcze dalej. W Ukrytej perswazji demaskował i odzierał z tajemniczych naukowych terminów najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu na innych ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Teraz postanowił skupić się na procesie sprzedaży. Zebrał całą swoją wiedzę, dołożył do niej doświadczenia wyjątkowego zespołu sprzedażowego, pochodzącego z czterech kontynentów, i stworzył prawdziwą perełkę -- zestaw nowatorskich technik sprzedaży perswazyjnej. Nie jesteś jeszcze pewien, co powinieneś z nimi zrobić? Podpowiemy Ci -- wykorzystaj je, a przekonasz się, że i Ty możesz zostać gwiazdą sprzedaży!

To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy! Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na "żywym organizmie". Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to gotowy?

Oto, co teraz sprzedaje się w sprzedaży:

  • Pięć podstawowych pytań myślącego handlowca.
  • Technika "wycofywania się".
  • Strategia "skutecznego zasiewu".
  • Metody sprzedawania grupie, używane w salach konferencyjnych.
  • Okrutna prawda o kierowaniu się wartościami.
  • Sekrety dzisiejszych czołowych dyrektorów sprzedaży (dotyczące zarządzania sprzedażą).
  • Najnowsze strategie dotyczące perswazji w sprzedaży, prowadzące do szybkiego finalizowania transakcji.

Spis treści:

Wstęp, który warto przeczytać. Sprzedaż, której nikt nie rozumie (5)


Część I: Zewnętrzne aspekty sprzedaży (11)
1. "Wycofać się" z transakcji?! (Gary May) (13)
2. Skuteczny zasiew (GM) (29)
3. Skupianie uwagi klienta (GM) (45)
4. Projekcja ról (GM) (63)
5. Najważniejszy element procesu sprzedaży? ...z pewnością najmniej rozwinięta umiejętność (Eliot Hoppe) (79)
6. Twoja własna, wspaniała impreza promocyjna (Larry Adams) (97)
7. Sprzedawanie grupie - sztuka oddziaływania na masy (Dave Lakhani) (111)


Część II: Wewnętrzne aspekty sprzedaży (121)
8. Lepsze wyniki dzięki sprzedaży opartej na wartościach (Dr Mollie Marti) (123)
9. Identyfikowanie się z klientem (EH) (141)
10. Zostań wyjątkowym sprzedawcą, wykorzystując swoje mocne strony (LA) (159)
11. Siła strategii, procesów i rutyna w sprzedaży (MM) (169)
12. Rutyna - rytuał osiągania sukcesu (MM) (187)
13. Wspieranie sukcesu - zarządzanie czasem i energią (MM) (205)
14. Rytuały umożliwiające pozyskiwanie klientów (MM) (221)


Część III: Marka w sprzedaży (243)
15. Budowanie własnej marki - jak stać się unikatem na rynku (LA) (245)


Część IV: Zarządzanie sprzedażą (257)
16. A więc chcesz zostać dyrektorem sprzedaży? (EH) (259)
17. Sekrety zarządzania sprzedażą (EH) (267)
18. Finał (DL) (279)


Bibliografia (283)
O autorach (287)


296 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024