Czy wiesz, że perswazja jest podstawą:
- reklamy
- marketingu
- przemysłu filmowego
- public relations
- propagandy
- negocjacji
- miłości
- religii?
Dave Lakhani napisał pierwszy od wielu lat podręcznik podświadomej perswazji.
Część mnie wolałaby, żeby nie dzielił się tą wiedzą z resztą świata; bym był
jedyną osobą, która ma do niej dostęp!
Michael Lovitch, prezes Hypnosisnetwork.com
Czy Ty również uważasz, że ta książka jest zbyt niebezpieczna, by mogła być
legalnie dostępna?
Oto książka, na którą nie wszyscy będą gotowi. Jest prowokacyjna i niebezpieczna.
Może ona spowodować trwały szok, a nawet nieodwracalne urazy. Jej autor świadomie i
bez ograniczeń prezentuje najbardziej zaawansowane techniki perswazji, działającej na
podświadomość. Prawdopodobnie nigdy nie powinny one ujrzeć światła dziennego, a już
na pewno nie powinny być powszechnie dostępne w każdej dobrej księgarni. To nie jest
lektura dla konserwatywnych przeciętniaków. To bezkompromisowy podręcznik dla ludzi,
których nic nie jest w stanie powstrzymać przed realizacją zamierzonych celów, którzy
traktują swój biznes poważnie i bez lęku sięgają po najskuteczniejsze, najbardziej
aktualne i dochodowe strategie sprzedaży, marketingu, reklamy, PR oraz... perswazji.
Jeśli jesteś gotów na mocne efekty, dowiedz się:
- co skłania ludzi do podejmowania określonych decyzji,
- jak możesz wpływać na myśli i zachowanie konsumentów,
- w jaki sposób skłonić klientów do zakupu Twoich produktów, usług czy
pomysłów.
Wkrocz w sferę zastrzeżoną dla zwycięzców i na własne oczy zobacz, jak myślą i
działają ludzie, którzy kontrolują świat, oraz jakich narzędzi używają, aby
przekonać Cię do tego, na co tylko mają ochotę.
Spis treści:
Słowo wstępne (7)
Przedmowa (15)
Podziękowania (21)
Rozdział 1. Stwórz epidemiczny komunikat (23)
Rozdział 2. Wykorzystaj propagandę stosowaną (45)
Rozdział 3. Wypozycjonuj i opakuj swoją legendę (73)
Rozdział 4. Kontroluj treść i emocje (93)
Rozdział 5. Zdobądź szczere poparcie (109)
Rozdział 6. O przekonaniach i oddanych wyznawcach (123)
Rozdział 7. Okiełznaj siłę nowych środków przekazu (149)
Rozdział 8. Dostarcz wyjątkowych przeżyć (169)
Rozdział 9. Podświadoma moc słów (187)
Rozdział 10. Budowanie kultu (203)
Rozdział 11. Uwodzenie (215)
Słowo na zakończenie (223)
Ben Mack
Dodatek. Edukowanie w celu wywierania wpływu (229)
Dr Rachna D. Jain
Bibliografia (239)
O autorze (243)
Skorowidz (245)
248 stron, A5, oprawa miękka