- Dlaczego premier Tusk ujawnił, że wyłysieje?
- Komu Bóg daje dobrze popalić i za darmo promuje firmę?
- Jak utajnić informacje o szemranej przeszłości prezesa, ujawniając ją
mediom?
- Dlaczego penisy Francuzów i kratki ściekowe w Szwecji to świetne nośniki
komunikatów PR?
- Co robi agent CIA w centrali IBM?
- Czy homoseksualiści promują Ikeę?
Nastała era konsumenta. Konkurencja depcze wszystkim po piętach, jeśli akurat nie
jest krok dalej niż oni. Trudno o stworzenie i wypromowanie naprawdę unikatowego
produktu. W cenie są wartości niematerialne, oferowane wraz z dobrem bądź usługą. Co
więc się teraz sprzedaje?
Wizerunek. Jednak nie sprzedawaj go, tylko wykreuj, stwórz, wypromuj. Postaw na
świetną reputację firmy, płynną komunikację z otoczeniem, doskonałe relacje z
mediami i własnymi pracownikami. To od nich zależy teraz być albo nie być Twojej
organizacji, jej sukces lub porażka. A jeśli znasz już reguły rządzące pracą
specjalisty od PR, przyszedł czas, byś nauczył się je łamać.
Specjalista od PR nigdy nie może być pewny tego, co będzie robił jutro.
Niespodziewane wydarzenia, nieoczekiwane reakcje mediów -- to wszystko nakazuje Ci
reagować w sposób niestandardowy i nieszablonowy. Książka uczy, że okazji i szans na
ciekawe przedsięwzięcia PR warto stale poszukiwać. Szybka odpowiedź może zaś
sprawić, że niskim kosztem osiągniesz skutki podobne do tych z najdroższych kampanii
-- a nawet lepsze. W tej publikacji znajdziesz rzeczywiste przykłady nietuzinkowych i
zaskakujących działań, prowadzonych przez największe i najlepsze firmy.
256 stron, A5, oprawa miękka