* Zap³aæ nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odej¶cie.
* Uczyñ obs³ugê klienta odpowiedzialno¶ci± ca³ej firmy – nie tylko dzia³u.
* Skup siê na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.
* Wykorzystaj badania nauki o szczê¶ciu do prowadzenia biznesu.
* Pomó¿ pracownikom rozwijaæ siê – zarówno osobi¶cie, jak i zawodowo.
* Staraj siê zmieniæ ¶wiat.
Aaa, i zarabiaj pieni±dze…
Brzmi jak kompletne szaleñstwo?
S± to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie
detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzeda¿y brutto rocznie. Po
zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwy¿ej plasuj±ca siê nowa firma na corocznej li¶cie
„Najlepsze firmy, dla których warto pracowaæ” magazynu „Fortune” Zappos zosta³o
przejête przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu
zamkniêcia.
Spis tre¶ci:
Przedmowa
Wprowadzenie: Jak odnalaz³em swoj± drogê
CZÊ¦Æ I
ZYSKI
1. W poszukiwaniu zysków
2. Co¶ wygrywasz, co¶ tracisz
3. Ró¿norodno¶æ
CZÊ¦Æ II
ZYSKI I PASJA
4. Skoncentruj swoj± pozycjê
5. Platforma dla rozwoju: marka, kultura, ta¶moci±g ..
CZÊ¦Æ III
ZYSKI, PASJA I CEL
6. Przej¶cie na wy¿szy poziom
7. Decyduj±ca gra
Epilog
Dodatek: zasoby online
Indeks
268 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa twarda z obwolut±