ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BAWIMY SIĘ PROGRAMUJĄC W SCRATCHU 3


SWEIGART A.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2021, wydanie II

cena netto: 79.69 Twoja cena  75,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bawimy się programując w Scratchu 3


Scratch – barwny język programowania metodą przeciągnij i upuść – jest używany przez miliony osób na całym świecie. Nowa wersja Scratch 3 ma dodatkowe funkcje, zaktualizowany interfejs i nowe bloki programistyczne. Aktualnej wersji można używać zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki czemu możesz uczyć się programować nawet w podróży.

Dzięki Bawimy się, programując w Scratchu 3 nauczysz się programować poprzez tworzenie niezwykłych gier. Przygotuj się na niszczenie asteroid, rzucanie piłką do kosza i bieganie po labiryncie! Każda gra zawiera przystępnie podane instrukcje wzbogacone kolorowymi ilustracjami, pytaniami kontrolnymi i kreatywnymi zadaniami programistycznymi. Chcesz dodać więcej poziomów albo tajne kody? Nie ma problemu, wystarczy, że dopiszesz trochę kodu.

Nauczysz się tworzyć takie gry jak:

  • W labiryncie – programuj i wydostań kota z labiryntu
  • Linie tęczy – twórz olśniewające animacje
  • Łowca asteroid – opracuj przygodową grę w kosmosie
  • Koszykówka – strzelaj do kosza dzięki grawitacji
  • Brick Breaker – zrób nową wersję gry Breakout
  • Gra platformowa zainspirowana SuperMario Bros

Nauka programowania nie powinna być drętwa i nudna. Z książką „Bawimy się, programując w Scratchu 3” będzie to świetna zabawa!

212 stron, Format: 16.7x22.6cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024