ksiegarnia-fachowa.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

DROGA TOYOTY 14 ZASAD ZARZ¡DZANIA WIOD¡CEJ FIRMY PRODUKCYJNEJ ¦WIATA


JEFFREY K. LIKER

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2022, wydanie II

cena netto: 95.89 Twoja cena  91,10 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Droga Toyoty

14 zasad zarz±dzania wiod±cej firmy produkcyjnej ¶wiata


II WYDANIE UAKTUALNIONE I ROZSZERZONE – ZAWIERA NOWE BADANIA, MODELE I PODEJ¦CIE! 

Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym zosta³ uzupe³niony o nowe modele wspieraj±ce innowacje i jako¶æ w twojej firmie. To uaktualnione i poprawione wydanie nadal koncentruje siê na 14 zasadach zarz±dzania, dziêki którym ksi±¿ka sta³a siê tak popularna, ale zawiera tak¿e nowe studia przypadku zarówno z obszaru produkcyjnego, jak i us³ugowego. Przedstawia zrewidowany model 4P oraz now± generacjê systemów lean, które wykorzystuj± technologiê, by wspieraæ ludzi i procesy. To wydanie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, by twoja firma zmieni³a siê w ¶wiatowej klasy innowatora i zdoby³a przewagê konkurencyjn± w coraz bardziej nieprzewidywalnym otoczeniu biznesowym, a tak¿e by w bliskiej przysz³o¶ci sta³a siê rentowna, stabilna i osi±ga³a coraz lepsze wyniki.

Guru zarz±dzania i pionier ci±g³ego doskonalenia – Jeffery K. Liker przedstawia zrewidowany model rozwoju firmy, w którego centrum znajduje siê my¶lenie naukowe. Wyja¶nia stosowany przez Toyotê i inne wiod±ce przedsiêbiorstwa proces kszta³towania naukowego nastawienia u liderów i pracowników, który zamiast na teoretyzowanie i formu³owanie za³o¿eñ stawia na g³êbok± obserwacjê i eksperymentowanie. Liker zagl±da do tego, co kryje siê pod powierzchni± wielu programów Lean Six Sigma, i pokazuje, jak zgraæ doskona³o¶æ operacyjn± ze strategi± biznesow± dziêki rozwojowi ludzi, którzy pomagaj± swoim zespo³om sprostaæ pozornie niemo¿liwym wyzwaniom. Zdradza, jak tworzyæ kulturê ci±g³ego uczenia siê oraz ¶rodowisko, które nie tylko akceptuje zmianê, ale wrêcz siê za ni± opowiada.

Droga Toyoty. II wydanie dostarcza informacji, wnikliwych spostrze¿eñ i inspiracji, dziêki którym mo¿na przy¶pieszyæ procesy, ograniczyæ straty i poprawiæ jako¶æ oraz samodzielnie opracowaæ swoj± w³asn± drogê ku ci±g³emu doskonaleniu.

Jeffrey K. Liker to profesor emeritus in¿ynierii przemys³owej i operacyjnej Uniwersytetu Michigan oraz prezes firmy konsultingowej Liker Lean Advisors. Jego artyku³y i ksi±¿ki zdoby³y trzyna¶cie nagród Shingo za doskona³o¶æ badañ. Zosta³ wprowadzony do galerii s³aw Association of Manufacturing Excellence (towarzystwo doskona³o¶ci produkcyjnej), jest te¿ cz³onkiem Shingo Academy.

S³owo wstêpne (do pierwszego wydania)
Podziêkowania

WSTÊP. Cudowny i dziwaczny ¶wiat lean

WPROWADZENIE. Droga Toyoty: doskona³o¶æ operacyjna jako broñ strategiczna

Historia sukcesu. Jak Toyota sta³a siê najlepszym producentem na ¶wiecie

CZÊ¦Æ I PODEJ¦CIE I SPOSÓB MY¦LENIA: D£UGOTERMINOWE MY¦LENIE SYSTEMOWE

ZASADA 1. Opieraj decyzje w zarz±dzaniu na d³ugoterminowym my¶leniu systemowym, nawet kosztem krótkoterminowych celów finansowych

CZÊ¦Æ II PROCES: PRZEP£YW WARTO¦CI DO KA¯DEGO KLIENTA

ZASADA 2. Po³±cz ludzi i procesy w ci±g³ym przep³ywie, by ujawniæ problemy
ZASADA 3. Korzystaj z systemu ss±cego, by unikn±æ nadprodukcji
ZASADA 4. Wypoziomuj obci±¿enie prac±, tak jak ¿ó³w, a nie jak zaj±c (heijunka)
ZASADA 5. Ustanów standaryzowane procesy jako podstawê ci±g³ego doskonalenia
ZASADA 6. Stwórz kulturê przerywania pracy, by zidentyfikowaæ niestandardowe warunki i wbudowaæ w proces jako¶æ
ZASADA 7. Stosuj kontrolê wizualn±, by wspieraæ ludzi w podejmowaniu decyzji i rozwi±zywaniu problemów
ZASADA 8. Stosuj i dostosuj technologiê wspieraj±c± ludzi i procesy

CZÊ¦Æ III LUDZIE: SZACUNEK, WYZWANIA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW I PARTNERÓW W KIERUNKU WIZJI DOSKONA£O¦CI

ZASADA 9. Kszta³tuj liderów, którzy dog³êbnie rozumiej± pracê, postêpuj± zgodnie z filozofi± organizacji i ucz± jej innych
ZASADA 10. Kszta³tuj wyj±tkowych pracowników i zespo³y postêpuj±ce zgodnie z filozofi± firmy
ZASADA 11. Szanuj partnerów z ³añcucha dostaw, stawiaj±c im wyzwania i wspieraj±c w rozwoju

CZÊ¦Æ IV ROZWI¡ZYWANIE PROBLEMÓW: MY¦L I DZIA£AJ NAUKOWO, ABY ROZWIJAÆ SIÊ W KIERUNKU WIZJI PO¯¡DANEJ PRZYSZ£O¦CI

ZASADA 12. Obserwuj dog³êbnie i ucz siê iteracyjnie (PDCA), aby sprostaæ ka¿demu wyzwaniu
ZASADA 13. Skoncentruj energiê swoich ludzi dziêki harmonizacji celów na ka¿dym poziomie organizacyjnym
ZASADA 14. Ucz siê na drodze ku przysz³o¶ci, do której d±¿ysz du¿ymi skokami, ma³ymi krokami i dziêki ¶mia³ej strategii

CZÊ¦Æ V WNIOSKI: B¡D¬ ROZWA¯NY I ROZWIJAJ PRZEDSIÊBIORSTWO

Ukszta³tuj szczup³e przedsiêbiorstwo ucz±ce siê - zaczerpnij pomys³y i inspiracjê z drogi Toyoty

DODATEK. Podsumowanie i ocena 14 zasad

S³owniczek

Zalecana literatura
O autorze

552 strony, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024