ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-KONSUMPCJA NA MIARĘ TECHNOLOGIE CYFROWE W ZARZĄDZANIU RYZYKIEM KONSUMENTA


TUREK J.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2021, wydanie I

cena netto: 58.00 Twoja cena  55,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-konsumpcja na miarę

Technologie cyfrowe w zarządzaniu ryzykiem konsumenta


Wstęp

Wpływ preferencji konsumenta na funkcjonowanie przedsiębiorstwa
1.1. Pojęcie, definicja i ewolucja preferencji. Preferencje konsumentów w ujęciu socjologicznym i psychologicznym
1.2. Potrzeby klienta w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa
1.3. Preferencje jako instrument budowania suwerenności konsumenta

Analiza preferencji klienta jako narzędzie konkurowania w zmiennym otoczeniu
2.1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w niestabilnym otoczeniu biznesowym
2.2. Charakterystyka konsumenta w piątej fali konkurencji
2.3. Wpływ preferencji klienta na poziom i charakter konkurencji rynkowej

Ewolucja branży odzieżowej
3.1. Wyzwania konkurencyjne w branży odzieżowej
3.2. Innowacyjność produktowa w branży odzieżowej
3.3. Innowacyjność procesowa i Przemysł 4.0 w branży odzieżowej

Wybrane narzędzia identyfikacji preferencji klienta w branży odzieżowej
4.1. Zmieniające się preferencje konsumentów jako kluczowe wyzwanie dla branży odzieżowej
4.2. Analiza trendów i megatrendów oraz big data jako narzędzia prognozowania popytu
4.3. Fast fashion, druk 3D oraz odraczanie produkcji - narzędzia absorpcji wiedzy o preferencjach klienta

Realizacja potrzeb klienta w zindywidualizowanej produkcji masowej
5.1. Koncepcja zindywidualizowanej produkcji masowej
5.2. Klient jako współtwórca produktu i uczestnik procesów operacyjnych
5.3. Cena produktu wytworzonego w ramach zindywidualizowanej produkcji masowej
5.4. Wyzwania wynikające z wdrożenia zindywidualizowanej produkcji masowej
5.5. Zindywidualizowana produkcja masowa w Polsce i na świecie

Rola konfiguratora w realizacji koncepcji mass customization
6.1. Czynniki sukcesu zindywidualizowanej produkcji masowej
6.2. Konfigurator - centralne narzędzie w mass customization
6.3. Komunikacja z klientem za pośrednictwem konfiguratora
6.4. Korzyści i koszty wynikające z implementacji konfiguratora

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel

227 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024