ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DOŚWIADCZENIE APPLE


GALLO C. - TAJNIKI ZDOBYWANIA NIEWIARYGODNEJ LOJALNOŚCI KLIENTÓW

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 65.50 Twoja cena  62,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doświadczenie Apple

Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów


Odmień oblicze swojej firmy. Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple

W przeliczeniu na metr kwadratowy powierzchni sklepy Apple Store zarabiają więcej niż jakakolwiek inna sieć handlowa.

Źródeł sukcesu Apple i niesamowitej lojalności jej klientów nie należy jednak doszukiwać się wyłącznie w genialnej ofercie produktu, ale również w zachowaniach jej pracowników – ludzi kompetentnych, samodzielnych i zdeterminowanych do zapewniania klientom najlepszego możliwego doświadczenia.

Carmine Gallo, autor międzynarodowych bestsellerów, wyjaśnia w tej książce zasady i praktyki kryjące się za tym pełnym zaangażowaniem w służbę na rzecz klienta. Tłumaczy również, w jaki sposób twoja marka może osiągnąć rewelacyjne wyniki, oferując klientom ten sam – najwyższy – standard obsługi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy.

Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

- inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania „pętli sprzężenia zwrotnego”, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji,

- inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta,

- miejsce akcji – należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.


Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi – czy to z klientami, czy z pracownikami – mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.


Carmine Gallo jest konsultantem ds. komunikacji, z którego usług korzystają największe marki globalne. Niegdyś prezenter i korespondent stacji telewizyjnych CNN i CBS, obecnie jako mówca biznesowy przemawia do przedstawicieli najwyższego kierownictwa firm takich jak Intel, Cisco, Google, Coca-Cola czy Pfizer. Jest autorem felietonów My Communications Coach ukazujących się w serwisie Forbes.com. Napisał kilka międzynarodowych bestsellerów, w tym książki Steve Jobs: Sekrety innowacji, Steve Jobs: Sztuka prezentacji oraz The Power of foursquare. Gallo pojawiał się na łamach „Wall Street Journal”, „New York Timesa” i „Success Magazine” oraz na antenie stacji CNBC. Mieszka w Pleasanton w Kalifornii, ma żonę i dwie córki.
Kontakt z Carmine Gallo jest możliwy za pośrednictwem strony internetowej www.carminegallo.com


Podziękowania

Wprowadzenie: Wzbogacanie życia

CZĘŚĆ I Inspirowanie klienta wewnętrznego

Rozdział 1. Nie obawiaj się marzyć
Rozdział 2. Zatrudniaj uśmiechniętych
Rozdział 3. Dbaj o to, by twoi ludzie byli nieustraszeni
Rozdział 4. Wzmacniaj zaufanie
Rozdział 5. Twórz pętlę informacji zwrotnej
Rozdział 6. Kształć wielozadaniowców
Rozdział 7. Upełnomocniaj pracowników

CZĘŚĆ II Obsługa klienta zewnętrznego

Rozdział 8. Realizuj proces pięciu kroków obsługi klienta Apple
Rozdział 9. Wyzeruj wewnętrzny zegar klienta
Rozdział 10. Sprzedawaj korzyści
Rozdział 11. Uwolnij wewnętrzny geniusz swoich klientów
Rozdział 12. Twórz momenty "wow"
Rozdział 13. Przećwicz scenariusz
Rozdział 14. Zadbaj o konsekwencję doświadczenia

CZĘŚĆ III Miejsce akcji

Rozdział 15. Wyeliminuj wszystko, co zbędne
Rozdział 16. Zwracaj uwagę na detale związane z designem
Rozdział 17. Projektuj doświadczenia wielozmysłowe

Podsumowanie: Duch Apple

Indeks

O autorze


250 stron, Format: 15.8x23.3cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024