p>Zostań innowatorem.
Patrz, gdzie inni patrzą, ale dostrzeż to, czego nikt nie widzi
Systematyczne metody szukania nowych pomysłów
Jak chronić własność intelektualną w Unii Europejskiej: znaki firmowe, patenty, prawa
autorskie
Jak skumulować doświadczenie całej branży w jednym przełomowym produkcie
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć:
stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to
zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz
ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i
jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Innowacje tego słowa nadużywają ludzie, którzy robią najwięcej
hałasu, ale najmniej rozumieją. Dlatego na rynku jest mnóstwo pozornych innowacji:
prostych ulepszeń powielanych przez innych w parę tygodni. Tymczasem prawdziwa innowacja
jest rewolucyjna: obala wcześniejsze normy, wskazuje milionom nową drogę, a konkurenci
orientują się w sytuacji o wiele za późno. Niełatwo jest stworzyć coś takiego,
dlatego jako innowator będziesz potrzebować wsparcia, jakie daje Ci autor. W książce
wykorzystano doświadczenia przedsiębiorców i instytucji wspierających innowacyjność,
takich jak Innovation Centre Capgemini, Euro RSCC, Saatchi & Saatchi czy Interbrand.
Adam Jolly poprowadzi Cię drogą innowatora, od pomysłu do zysków.
Pomysły o dużej i małej wartości handlowej
Tworzenie innowacyjnej organizacji: systemy motywacyjne, praca zespołowa, decentralizacja
Metody transferu technologii
Obserwowanie rynku i poszukiwanie pola dla innowacji
Ustalanie strategicznych cen nowych produktów
Dystrybucja nowych produktów
Jako innowator nie musisz być genialnym wynalazcą.
Twoim celem jest zarobienie pieniędzy.
224 strony, format: A5, oprawa miękka