ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Marketing Reklama
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 58, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

STRATEGIE MAREK PRODUKTOWYCH NA RYNKU FMCG


LICZMAŃSKA K., wydawnictwo: WYD UMK, 2016, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie marek produktowych na rynku FMCG Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia,... >>>

MARKETING MATERIAŁY DO ĆWICZEŃ


WALKOWIAK-MARKIEWICZ K. RED., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2015, wydanie I

cena netto: 29.00 Twoja cena  27,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing Materiały do ćwiczeń MD 287 Celem niniejszego podręcznika dydaktycznego przygotowanego przez pracowników katedr: Handlu i Marketingu oraz Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu jest przybliżenie... >>>

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI


DOBSKA M. GNUSOWSKI M. GARCZAREK-BĄK U. ROGOZIŃSKI K., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2017, wydanie I

cena netto: 26.00 Twoja cena  24,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie usługami Wstęp I. Uzasadnienie odrębności usług 1.1. Rekonstrukcja sytuacji wyjściowej 1.2. Odrębność usług 1.3. Definicja usługi 1.4. Relacja usługowa 1.5. Konsekwencje wynikające z przyjętej definicji 1.6.... >>>

DOBÓR METOD OCENY WYBRANYCH CECH JAKOŚCIOWYCH ŻYWNOŚCI


PAWLAK-LEMAŃSKA K., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2018, wydanie I

cena netto: 28.50 Twoja cena  27,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dobór metod oceny wybranych cech jakościowych żywności Wykaz stosowanych skrótów i symboli Wprowadzenie - koncepcja i cel pracy I. Istota i znaczenie jakości 1.1. Współczesne koncepcje jakości 1.2. Interdyscyplinarny i wielowymiarowy... >>>

ASYMETRIA WIEDZY A AKTYWNOŚĆ INFORMACYJNA KONSUMENTÓW NA RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH


NESTOROWICZ R., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2017, wydanie I

cena netto: 38.25 Twoja cena  36,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej, ale także i... >>>

MARKETING KONCEPCJE STRATEGIE TRENDY


MRUK H. PILARCZYK B. SŁAWIŃSKA M., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2015, wydanie II

cena netto: 49.50 Twoja cena  47,03 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing. Koncepcje, strategie, trendy. Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to... >>>

UWARUNKOWANIA SKUTECZNOŚCI BADAŃ MARKETINGOWYCH


TARKA P., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2017, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za opracowanie bardzo interesujące, oryginalne, koncentrujące się na problematyce unikatowej w dorobku światowym i... >>>

PODSTAWY MARKETINGU ZADANIA I STUDIA PRZYPADKÓW


DYMITROWSKI A. HAUKE-LOPES A. MAŁYS Ł. RATAJCZAK-MROZEK M., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2016, wydanie II

cena netto: 25.00 Twoja cena  23,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków MD 317 Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia... >>>

METODY INNOWACJI PRODUKTU MACIERZOWO-SIECIOWE METODY POMIARU DOJRZAŁOŚCI PROCESU INNOWACJI PRODUKTU


RUTKOWSKI I.P, wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2016, wydanie I

cena netto: 52.65 Twoja cena  50,02 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Metody innowacji produktu Macierzowo-sieciowe metody pomiaru dojrzałości procesu innowacji produktu Książka jest adresowana do kadry kierowniczej przedsiębiorstw, zwłaszcza przemysłowych, do menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie... >>>

PROCES KREATYWNOŚCI I JEGO UWARUNKOWANIA W OBSZARZE MARKETINGU


JERZYK E., wydawnictwo: UE POZNAŃ, 2007, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Proces kreatywności i jego uwarunkowania w obszarze marketingu Głównym celem pracy było zidentyfikowanie procesu kreatywności w obszarze marketingu, z uwzględnieniem jego uwarunkowań oraz jego podmiotowego charakteru, a zatem poszukiwanie... >>>

książek: 58, strona 1 z 6
<<<  -  1  2  3  4  5  6  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018