ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Marketing Reklama
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 65, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

STRATEGIE KOMUNIKOWANIA PODMIOTÓW POLITYCZNYCH W POLSCE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


ADAMIK-SZYSIAK M., wydawnictwo: UMCS, 2018, wydanie I

cena netto: 65.99 Twoja cena  62,69 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych Monografia Strategie komunikowania podmiotów politycznych w Polsce w mediach społecznościowych wyróżnia się pozytywnie ze względu na zaproponowaną... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 1


BUTKIEWICZ M. GRALCZYK A. MARCYŃSKI K. SAC RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 1 W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 2


ADAMSKI A. KWASIK K. KONOPACKA-BĄK S. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 28.35 Twoja cena  26,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 2 Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń.... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 3


CYBULSKA K. JAROSZ M. MACIASZEK P. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 3 Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że... >>>

MARKETING PRODUKTU POLITYCZNEGO ANALIZA PORÓWNAWCZA


ZAJDOWSKI K., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 47.25 Twoja cena  44,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do... >>>

MARKETING WEWNĘTRZNY WE WSPÓŁCZESNEJ ORGANIZACJI


BIESAGA-SŁOMCZEWSKA E.J. IWIŃSKA-KNOP K., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 55.99 Twoja cena  53,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej... >>>

PROKRASTYNACJA KTO ZARABIA NA TWOJEJ PRZERWIE?


TUSSEY E., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 53.65 Twoja cena  50,97 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Prokrastynacja Kto zarabia na twojej przerwie? Czy zdarzyło Wam się kiedyś oderwać od pracy i nauki, żeby przejrzeć Facebooka lub Twittera? Słuchać muzyki w trakcie dojazdów do pracy? Grać na telefonie w poczekalni u dentysty, żeby tylko... >>>

MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA


GREGOR B. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych... >>>

FUNKCJONOWANIE E-BIZNESU


MISZTAL A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.75 Twoja cena  42,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonowanie e-biznesu Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e... >>>

DATA DRIVEN DECISIONS JAK ODNALEŹĆ SIĘ W NATŁOKU ŹRÓDEŁ DANYCH?


LUTOSTAŃSKI M.J. GALICA M. PROTASIUK M. RED., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się... >>>

książek: 65, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018