ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Marketing Reklama
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 67, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

KAMPANIE SPOŁECZNE W SŁUŻBIE PUBLICZNEJ KOMUNIKOWANIE RZĄDOWE W POLSCE W LATACH 1994-2015 Z WYKORZYSTANIEM INFORMACYJNYCH KAMPANII SPOŁECZNYCH


LUSIŃSKA A., wydawnictwo: CEDEWU, 2019, wydanie I

cena netto: 78.80 Twoja cena  74,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kampanie społeczne w służbie publicznej Komunikowanie rządowe w Polsce w latach 1994-2015 z wykorzystaniem informacyjnych kampanii społecznych Kampanie społeczne są niezwykle ciekawym narzędziem komunikowania społecznego, wykorzystywanym... >>>

POMIAR FIZJOLOGICZNY W BADANIU WEWNĄTRZSKLEPOWYCH ZACHOWAŃ NABYWCÓW


PIERAŃSKI B., wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ, 2019, wydanie I

cena netto: 42.55 Twoja cena  40,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców 1.Elementy oraz mechanizm oddziaływania przestrzeni wewnątrzsklepowej na nabywców 2.Mozliwości poznania zachowań nabywców na podstawie pomiaru procesów fizjologicznych 3... >>>

VISUAL STORYTELLING JAK OPOWIADAĆ JĘZYKIEM VIDEO


GÓRSKA M., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Visual Storytelling Jak opowiadać językiem video Nie wystarcza ci tylko oglądanie rzeczywistości, chcesz ją chronić od zapomnienia, szukasz w niej sensu, chcesz mieć na nią wpływ. Tam, gdzie inni widzą kawałek muru, ty potrafisz dojrzeć w... >>>

ROLA SERWISÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ MARKI


SANAK-KOSMOWSKA K., wydawnictwo: DRUGIE, 2018, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki Prekursorska publikacja o kreowaniu wizerunku firm w social media. Specyficzny sposób komunikacji prowadzony przy użyciu portali społecznościowych odchodzi od identyfikowania... >>>

WSPÓŁCZESNE ZARZĄDZANIE KSZTAŁTOWANIE I EKSPLOATOWANIE WARTOŚCI INTELEKTUALNYCH I RYNKOWYCH TOM 1


SUDOLSKA A. GREGO-PLANER D. DREWS A. RED., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 34.80 Twoja cena  33,06 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne zarządzanie Kształtowanie i eksploatowanie wartości intelektualnych i rynkowych Tom 1 Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i... >>>

INNOWACYJNOŚĆ MAŁEGO PRZEDSIĘBIORSTWA


ZASTEMPOWSKI M., wydawnictwo: WYD UMK, 2019, wydanie I

cena netto: 45.59 Twoja cena  43,31 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacyjność małego przedsiębiorstwa Mimo wielu lat badań pytanie o to, jak budować innowacyjność przedsiębiorstwa, wciąż jest aktualne. Książa ta jest próbą odpowiedzi na to pytanie, udzielonej z perspektywy wciąż rozwijanej teorii... >>>

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU


SADOWSKI A. KRAMARZ M. KAUF S., wydawnictwo: PWN, 2019, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie marketingowo-logistyczne Kontekst zrównoważonego rozwoju Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o... >>>

FINANSOWANIE DLA STARTUPÓW JAK NEGOCJOWAĆ Z INWESTOREM PRZEWODNIK PRAKTYKA


MIGASZEWSKI F,, wydawnictwo: POLTEXT, 2019, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Finansowanie dla startupów Jak negocjować z inwestorem Przewodnik praktyka Książka jest poradnikiem przeznaczonym dla osób zakładających startupy i negocjujących warunki umów z inwestorami. Autor jest przedsiębiorcą, który na... >>>

PRZEDSTAWICIELE POKOLENIA Z JAKO UCZESTNICY RUCHU TURYSTYCZNEGO POTRZEBY MOTYWACJE ZACHOWANIA


NIEMCZYK A. SEWERYN R. KLIMEK K., wydawnictwo: DIFIN, 2019, wydanie I

cena netto: 44.99 Twoja cena  42,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przedstawiciele pokolenia Z jako uczestnicy ruchu turystycznego Potrzeby - motywacje - zachowania Temat podjęty w monografii ma charakter pionierski. To pierwsza obszerna pozycja naukowa z zakresu pokolenia Z na rynku turystycznym. ... >>>

WSPÓŁTWORZENIE WARTOŚCI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU WIRTUALNYM


ŁASZKIEWICZ A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 59.25 Twoja cena  56,29 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście... >>>

książek: 67, strona 1 z 7
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Marketing Reklama
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2019