ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > nowości > Internet
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 45, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

CYBERKOLONIALIZM POZNAJ ŚWIAT CYFROWYCH PRZYJACIÓŁ I WROGÓW


GAWKOWSKI K., wydawnictwo: HELION, 2018, wydanie I

cena netto: 45.70 Twoja cena  43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Cyberkolonializm Poznaj świat cyfrowych przyjaciół i wrogów Ludzkość od wielu tysięcy lat przekształca i zmienia otaczającą ją przestrzeń. Jednak nawet XIX-wieczna rewolucja przemysłowa nie przyczyniła się w tak dużym stopniu do zmiany... >>>

E-SENIOR PORADNIK ŚWIADOMEGO UŻYTKOWNIKA INTERNETU


MASŁOWSKI K., wydawnictwo: HELION, 2018, wydanie I

cena netto: 25.35 Twoja cena  24,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-senior Poradnik świadomego użytkownika internetu Internet jest dla każdego! Na co dzień korzysta z niego ogromna liczba osób, które nie wyobrażają sobie już życia bez tego fantastycznego medium. Czym innym jest jednak świadomość, że... >>>

UX W PROJEKTOWANIU WITRYN INTERNETOWYCH


RITTER M. WINTERBOTTOM C., wydawnictwo: HELION, 2018, wydanie I

cena netto: 55.90 Twoja cena  53,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

UX w projektowaniu witryn internetowych Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 1


BUTKIEWICZ M. GRALCZYK A. MARCYŃSKI K. SAC RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 1 W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 2


ADAMSKI A. KWASIK K. KONOPACKA-BĄK S. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 28.35 Twoja cena  26,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 2 Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń.... >>>

WIRTUALNE TARGOWISKO O REKLAMIE MARKETINGU I PROMOWANIU SIĘ W INTERNECIE TOM 3


CYBULSKA K. JAROSZ M. MACIASZEK P. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wirtualne targowisko O reklamie marketingu i promowaniu się w Internecie tom 3 Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że... >>>

DIECEZJALNE WWW W POLSCE A NOWA EWANGELIZACJA


UMIŃSKI G., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 42.50 Twoja cena  40,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja Początek lat dziewięćdziesiątych XX wieku przyniósł – tak dla świata, jak i dla Kościoła – mocny impuls zapowiadający wielkie transformacje w dziedzinie komunikacji społecznej... >>>

OBYWATEL W INTERNECIE


BUTKIEWICZ M. PŁATEK P. RED., wydawnictwo: ELIPSA, 2017, wydanie I

cena netto: 23.60 Twoja cena  22,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obywatel w internecie Publikacja podejmuje istotne zagadnienia odnoszące się do obywatela, jego miejsca i roli, jaką odgrywa czy też może odgrywać w Internecie. Książka podzielona jest na cztery części, w których poszczególni autorzy... >>>

MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA


GREGOR B. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED., wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych... >>>

FUNKCJONOWANIE E-BIZNESU


MISZTAL A., wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ, 2018, wydanie I

cena netto: 44.75 Twoja cena  42,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Funkcjonowanie e-biznesu Publikacja jest poświęcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadzące działalność gospodarczą przez Internet. Zawiera omówienia segmentów e... >>>

książek: 45, strona 1 z 5
<<<  -  1  2  3  4  5  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Internet
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2018