ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JAK LEPIEJ I TANIEJ KUPOWAĆ. PRZETARGI ON-LINE W ZAOPATRZENIU FIRM


KAPLAN M. ZRNIK J.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odkryj tajemnice dostawców i oddziel ziarna od plew
Praca przyszłości: internetowy menadżer zaopatrzenia
Poprawianie pozycji negocjacyjnej w relacjach z dostawcami dzięki miarodajnej i pełnej informacji
Studium przypadku: porównanie wydajności dostaw przed i po wdrożeniu przetargów online

Co dają przetargi online?
Jedni dostawcy przekonują, że są najtańsi i najlepsi. Inni wręczają prezenty. A jeszcze inni utrzymują się tylko dzięki wieloletnim kontaktom z działem zaopatrzenia. I nie wiadomo, którzy są konkurencyjni, od których firma za mało wymaga i czy na rynku nie pojawił się nowy, lepszy i tańszy dostawca. Czy w takiej sytuacji możesz zapewnić firmie korzystne warunki dostaw? Tak, ale pod warunkiem, że stworzysz klarowny system porównywania ofert. Przetestujesz ich konkurencyjność. Zdobędziesz o nich miarodajne informacje i nie pozwolisz, by dostawcy opowiadali bajki. Wtedy poczują, że mają silnych i być może lepszych konkurentów. Uświadomią sobie, jak łatwo stracić klienta i jak trudno pozyskać nowego. A Ty wywalczysz lepsze warunki dostaw. Tak właśnie działa system przetargów online. Jak wdrożyć w firmie przetargi online?

Wdrażanie przetargów online jest tanie i zaskakująco proste. Autorzy omawiają na prawdziwych przykładach korzyści z przetargów online, wprowadzanych w firmach czeskich, polskich i słowackich. Pokazują od kuchni cały proces transformacji systemu zaopatrzenia firmy:
konstruowanie przejrzystych warunków dostaw,
obniżanie pracochłonności procesu zaopatrzenia,
obsługa oprogramowania do przetargów online,
usprawnianie negocjacji z dostawcami,
pokonywanie barier psychologicznych i decyzyjnych przy wdrażaniu przetargów online,
oddzielanie osobistych relacji z dostawcami od procedury porównywania ofert,
mierzenie rezultatów wdrożenia przetargów online.


Wstęp do wydania polskiego (7)


Wstęp (9)


1. Któregoś dnia to "e" z nazwy zniknie... (11)

1.1. Ci młodzi i ci doświadczeni (12)

1.2. INPUT + PUT-PUT + OUTPUT (13)

1.3. O ludziach, z jakimi się stykam (19)

1.4. Wewnątrzfirmowy system informacyjny (ERP) a e-biz (24)

1.5. Trzy armie (26)

1.6. Jak w prosty sposób wprowadzić aukcje internetowe do firmy (29)

2. Przetargi internetowe a mętne wody zaopatrzenia (39)

2.1. Niezapomniane przeżycie (40)

2.2. Pozytywny wynik otwiera drzwi (41)

2.3. Dostawcy domagają się aukcji internetowych (44)

2.4. Interesujące aukcje roku 2002 (45)

2.5. Rok 2003 - aukcja internetowa stała się rutynowym narzędziem (48)

3. Nie uciekniecie przed przetargami online (53)

3.1. Przede wszystkim: "time is money" (54)

3.2. Ile kosztuje aukcja internetowa? (55)

3.3. Bądźcie przygotowani na sukces! (58)

3.4. Z szuflady zastrzeżeń... (61)

4. Potężna broń i wspaniałe narzędzie (65)

4.1. Czym jest aukcja internetowa (66)

4.2. Czym e-aukcja nie jest (67)

4.3. Na co należy zwrócić uwagę? (68)

4.4. Wizja (70)

4.5. Idealne kupowanie online (72)

5. Jak wybieraliśmy system aukcyjny? (75)

5.1. Decyzja była konieczna (76)

5.2. Przetarg na przetarg (76)

6. Pęsety, maski, zastrzyki, gumowe rękawiczki (81)

6.1. Rok przeleciał jak z bicza trzasł (82)

6.2. Co kupuje służba zdrowia? (83)

6.3. Służba zdrowia ma inne tempo i inne problemy... (85)

6.4. Konsultujcie się z prawnikami, którzy lubią jasne sytuacje (86)

6.5. Publiczna prezentacja albo kto nie przyszedł, nie zobaczył (87)

6.6. Administracja publiczna - tymczasem brak zainteresowania? (88)

7. Kupowanie jako proces (91)

7.1. Zakupy nieco niedoceniane (92)

7.2. Czego wymagamy od dostawców (94)

7.3. Przetargi i inne przyjemności (96)

7.4. LIST of SUPPLIERS (98)

8. Kupowanie a aukcje internetowe (101)

8.1. Narodziło się e-kupowanie (102)

8.2. Pozycje wyjściowe (106)

8.3. Podstawowe założenia przy wprowadzaniu aukcji internetowej (110)

8.4. Miejsce aukcji internetowych w procesie podejmowania decyzji handlowych (115)

8.5. Platforma B2B i negocjacje dotyczące zakupów - "Aukcja internetowa" (120)

8.6. Proces przygotowania i przeprowadzenia aukcji internetowej (123)

8.7. Branżowe aukcje internetowe (128)

8.8. Wskazówki taktyczne, instrukcja, jak kierować aukcją internetową (131)

8.9. Składniki aukcji internetowych (134)

8.10. Za co nie można winić aukcji internetowych? (135)

8.11. Tendencje - w jakim kierunku to zmierza? (140)

9. Nie bójcie się jej, to nic trudnego (145)

9.1. Trochę fachowych specyfikacji technicznych (146)

9.2. Jak się podłączyć do internetu? (148)

9.3. O dane w systemie aukcyjnym nie musicie się obawiać (150)

9.4. Nie obawiajcie się pracować z oprogramowaniem obsługującym aukcje internetowe! (152)

9.5. Jak sobie radzić z awariami? (153)

9.6. Postawy uczestników rządzą się swoimi prawami (155)

10. Diabeł tkwi w przygotowaniach (161)

10.1. Czym właściwie są aukcje internetowe? (162)

10.2. Co jest przedmiotem licytacji (163)

10.3. Przeniesienie zlecenia do aplikacji (168)

10.4. Powiadomienia elektroniczne (170)

11. Bezpieczeństwo aukcji internetowych i obawy przed nimi (181)

11.1. Ochrona danych firmowych (182)

11.2. Jaka jest przyszłość bezpiecznej wymiany danych? (187)

11.3. Wizje przyszłej ewolucji aukcji elektronicznych (przetargów) (189)

12. Końcowe uwagi, opinie i spostrzeżenia (191)

12.1. Aukcje internetowe? Niezaprzeczalne oszczędności czasu i kosztów (192)

12.2. Niby dlaczego szpital nie miałby korzystać z aukcji internetowych? (194)

12.3. Po prostu nie odkryłem żadnych wad (194)

12.4. Student wprowadził firmę na drogę aukcji internetowych (196)

12.5. Uzyskaliśmy redukcję ceny, o której przy klasycznym przetargu moglibyśmy jedynie pomarzyć (198)

12.6. To było "to" (199)

12.7. Spodobała nam się prostota systemu (200)

12.8. Przetargi online a Polska (200)

12.9. Jestem administratorem polskich aukcji internetowych (203)

Posłowie (205)

Słownik terminów (209)

Dodatek A (215)

Aukcja internetowa krok po kroku (215)

Dodatek B (217)

Firmy, dla których do 2004 roku zrealizowano przetargi online w systemie PROe.biz (217)

Artykuły, na które zrealizowano przetargi online w systemie PROe.biz (219)

Format: A5, stron: 232, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024