ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZYWÓDZTWO WYŻSZEGO STOPNIA BLANCHARD O PRZYWÓDZTWIE I TWORZENIU EFEKTYWNYCH ORGANIZACJI


BLANCHARD K.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2023, wydanie III

cena netto: 117.00 Twoja cena  111,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przywództwo wyższego stopnia

Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji


Nowe wydanie światowego bestsellera!

35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce!

Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, budując efektywne organizacje zmieniające życie wszystkich ludzi na lepsze. Ta książka cię poprowadzi, zainspiruje, skłoni do myślenia i będzie dla ciebie punktem odniesienia.

Ken Blanchard wywarł ogromny wpływ na zarządzanie milionami ludzi i firm. Liderzy od wielu lat korzystają z wnikliwości, mądrości i praktycznych technik Blancharda. Teraz Blanchard i współpracownicy oferują nowej generacji przywódców nowe wydanie przełomowego dzieła „Przywództwo wyższego stopnia”, w którym zgromadzono wiedzę na temat światowej klasy przywódców.

W nowym wydaniu znalazły się porady dotyczące wzmacniania wyników indywidualnych i wyników całej organizacji z wykorzystaniem coachingu, a także wskazówki z zakresu budowania kultury organizacji, która sprzyja wydobywaniu z ludzi tego, co w nich najlepsze.

Przeczytaj, jak:
  • przestać myśleć krótkoterminowo i skupić się na właściwych celach i stworzyć fascynującą wizję,
  • dbać o klientów, zapewniać im doskonałą obsługę i zdobyć wiernych fanów,
  • stworzyć efektywne zespoły i wydobywać ich niewiarygodny potencjał,
  • oprzeć swoje przywództwo na pokorze i skoncentrować się na wyższym dobru.

Wprowadzenie (Ken Blanchard)

Część pierwsza WŁAŚCIWY CEL I WIZJA

Rozdział 1. Efektywne organizacje (Don Carew, Fay Kandarian, Eunice Parisi-Carew, Jesse Stoner, Ken Blanchard)
Właściwy cel: cztery kluczowe sprawy Najlepszy obywatel korporacyjny
Efektywna organizacja trafia w dziesiątkę za każdym razem
Model HPO SCORESR
Kwestionariusz modelu efektywnej organizacji HPO SCORESR
Interpretacja wyników
Zastosowanie uzyskanych wyników

Rozdział 2. Siła wizji (Jesse Stoner, Ken Blanchard, Drea Zigarmi)
Znaczenie wizji
Skuteczne a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji
Tworzenie skutecznej wizji
Porywająca wizja jako źródło kultury organizacyjnej
Wizja jako punkt wyjścia
Wizja na wszystkich poziomach organizacji
Urzeczywistnienie wizji
Życie zgodne z wizją
Wizja a przywództwo

Część druga ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE PRACOWNIKÓW

Rozdział 3. Kluczem jest empowerment (Alan Randolph, Ken Blanchard)
Definicja empowermentu
Silą empowermentu
Negatywny wpływ tradycji firmy na empowerment
Władza i potencjał pracowników: przykład z życia wzięty
Uczenie się języka empowermentu
Trzy klucze do empowermentu

Rozdział 4. SLIIR - koncepcja integrująca (Współzałożyciele The Ken Blanchard CompaniesR: Ken Blanchard, Margie Blanchard, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fred Finch, Laurence Hawkins, Drea Zigarmi, Pat Zigarmi)
Trzy umiejętności lidera SLIIR
Umiejętność trzecia: dostosowywanie stylu przywództwa do etapu rozwoju
Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu
Wychodzenie naprzeciw realnym możliwościom jednostki
Efektywne przywództwo to proces transformacji

Rozdział 5. Samoprzywództwo: siła kryjąca się za empowermentem (Susan Fowler, Ken Blanchard, Laurence Hawkins)
Wyzwalanie empowermentu u pracowników
Tworzenie samoprzywódców poprzez indywidualne uczenie się
Trzy główne umiejętności samoprzywódcy

Rozdział 6. Przywództwo indywidualne (Fred Finch, Ken Blanchard)
Skuteczny system ocen pracowniczych
Przywództwo indywidualne a zarządzanie wynikami
Współpraca jako nieformalny system ocen

Rozdział 7. Kluczowe umiejętności w zakresie przywództwa indywidualnego (Ken Blanchard, Fred Finch)
Jednominutowe wyznaczanie celów
Jednominutowe pochwały
Reprymendy a uwagi
Czwarty tajnik jednominutowego menedżera

Rozdział 8. Budowanie zaufania (Ken Blanchard, Cynthia Olmstead, Randy Conley)
Wysokie koszty braku zaufania
Korzyści płynące z zaufania
Cztery składowe zaufania
Wyzwanie przejrzystości
Odzyskiwanie nadszarpniętego zaufania
Efekt domina

Rozdział 9. Coaching - kluczowa umiejętność z punktu widzenia kształtowania przywódców (Madeleine Homan Blanchard, Linda Miller)
Definicja coachingu
Pięć zastosowań coachingu

Rozdział 10. Mentoring. Narzędzie planowania życia (Ken Blanchai Claire Diaz-Ortiz)
Przeszkody w procesie rozpoczynania relacji mentorskiej
Wybór partnera w relacji mentorskiej
Istota kontra forma
Model MENTOR. Składowe udanej relacji mentorskiej
Tworzenie programu mentoringu w organizacji
Mentoring dostosowany do etapu kariery

Rozdział 11. Przywództwo zespołowe (Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Lael Good, Ken Blanchard)
Po co w ogóle tworzyć zespoły?
Przyczyny niepowodzenia zespołów
Model skutecznego przewodzenia zespołowi Strategie sprzyjające osiąganiu większej efektywności pracy zespołowej
Potęga zespołów

Rozdział 12. Współdziałanie. Paliwo znakomitych wyników (lane Ripley, Eunice Parisi-Carew, Ken Blanchard)
Współdziałanie to nie koordynowanie, współpraca ani praca zespołowa
Tworzenie ram dla współdziałania
Współdziałanie a rywalizacja
Co jest niezbędne, żeby współdziałać?
Współdziałanie. Motor znakomitych wyników

Rozdział 13. Przywództwo organizacyjne (Ken Blanchard, ksse Stoner, Don Carew, Eunice Parisi-Carew, Fay Kandarian)
Autentyczne przykłady zastosowania modelu HPO SCORESR
Wyznaczanie odpowiedniego stylu przewodzenia w danej organizacji
Diagnozowanie etapu rozwoju, na którym znajduje się organizacja
Wyniki i relacje - wyznaczniki efektywnych organizacji
Pierwszy etap rozwoju organizacji: startup
Drugi etap rozwoju organizacji: poprawa
Trzeci etap rozwoju organizacji: wzrost
Czwarty etap rozwoju organizacji: wysoka efektywność
Dopasowywanie stylu przewodzenia do etapu rozwoju organizacji
Stosowanie właściwego stylu przewodzenia na poszczególnych
etapach rozwoju organizacji
Istotność diagnozy i dopasowywania Historyczna operacja ratowania firmy

Rozdział 14. Zmiana organizacyjna. Dlaczego ludzie się jej opierają?  (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra, Ken Blanchard)
Znaczenie przewodzenia zmianie
Dlaczego zmiana organizacyjna jest tak skomplikowana?
Kiedy zmiana jest niezbędna?
Dlaczego zmiany się nie udają i kończą niepowodzeniem?
Skupienie na przewodzeniu tej podróży
Wydobywanie z ludzi obaw związanych ze zmianą i reagowanie na nie
Angażowanie tych, od których oczekuje się zmian

Rozdział 15. Przewodzenie ludziom w okresie zmian (Pat Zigarmi, Judd Hoekstra)
Pięć strategii zarządzania zmianą
Strategia druga: wyjaśnienie przyczyn wprowadzania zmiany
Strategia trzecia: współdziałanie przy wdrożeniu
Strategia czwarta: utrwalanie zmiany
Znaczenie umacniania wprowadzonej zmiany

Rozdział 16. Kierowanie udaną transformacją kulturową (Garry Demarest, Chris Edmonds, Bob Glaser)
Gung Ho! - punkt wyjścia
Kultura ukształtowana samoistnie, a nie zaprojektowana
Skuteczne zarządzanie transformacją kulturową
Transformacja kulturowa - krytyczne czynniki sukcesu

Część trzecia ODPOWIEDNIE TRAKTOWANIE KLIENTÓW

Rozdział 17. Obsługa klientów na wyższym poziomie (Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey, Jesse Stoner)
Korzyści zdobywane dzięki klientom Kreowanie doskonałej obsługi
Obsługa klientów na wyższym poziomie

Część czwarta WŁAŚCIWY RODZAJ PRZYWÓDZTWA

Rozdział 18. Przywództwo służebne (Ken Blanchard, Scott Blanchard, Drea Zigarmi)
Przywództwo służebne - definicja
Stosowanie przywództwa służebnego
Zachęcanie pracowników do niezależnego myślenia
Czynniki wpływające na wydajność pracy
Przywództwo służebne to kwestia serca
Przywódcy z motywacją a przywódcy z powołaniem
Zagrożenie ze strony ego
Zadania przywódców służebnych
Przywództwo służebne: obowiązek czy wybór

Rozdział 19. Kształtowanie własnej wizji przywództwa (Ken Blanchard, Margie Blanchard, Pat Zigarmi)
Elementy składowe wizji przywództwa Kształtowanie własnej wizji przywództwa

Podziękowania (Ken Blanchard)
0 Autorach
Oferowane usługi
Indeks

336 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024