ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-MARKETING PLANOWANIE NARZĘDZIA PRAKTYKA


MAZUREK G. RED.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2022, wydanie II

cena netto: 71.89 Twoja cena  68,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-Marketing

Planowanie, narzędzia, praktyka


Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.

Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

 Autorzy

Grzegorz Mazurek
Wstęp

Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe

Jolanta Tkaczyk
Rozdział 2. Konsument w internecie

Michał Kot
Rozdział 3. Badania marketingowe online

Anna Miotk
Rozdział 4. Mierzalność działań online

Paweł Gruszecki
Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman
Rozdział 6. Usługi interaktywne

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach
Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online

Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec
Rozdział 8. Projektowanie interfejsów

Wojciech Szymański
Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista
Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa

Dagmara Pląta-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń
Rozdział 11. Reklama internetowa

Paueł Sala
Rozdział 12. E-mail marketing

Dagmara Pląta-Alf
Rozdział 13. Marketing Automation

Szymon Lisowski
Rozdział 14. Social media marketing

Tomasz Woźniak
Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu

Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański
Rozdział 16. Content marketing

Magdalena Daniłoś
Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube

Aleksander Winciorek
Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing

Konrad Zach
Rozdział 19. Personal branding

Grzegorz Mazurek
Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu

Grzegorz Mazurek
Zakończenie

488 stron, 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024