ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNES CYFROWY PERSPEKTYWA INNOWACJI CYFROWYCH


NOWICKA K. RED.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2019, wydanie I

cena netto: 69.99 Twoja cena  66,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznes cyfrowy

Perspektywa Innowacji Cyfrowych


Katarzyna Nowicka
Wprowadzenie

Katarzyna Nowicka
1. Biznes cyfrowy w optyce innowacji
Wstęp
1.1. Innowacje i ich rodzaje źródłem wartości
1.2. Technologie cyfrowe jako zasób innowacji przełomowych i przyrostowych
1.3. Innowacja cyfrowa a biznes cyfrowy
Podsumowanie

Stanisław Łobejko
2. Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe przedsiębiorstw
Wstęp
2.1. Rola technologii cyfrowej w kształtowaniu struktur organizacyjnych
2.2. Innowacyjne modele biznesowe
2.3. Cyfrowe platformy decyzyjne
2.4. Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe i innowacyjność polskich firm
Podsumowanie

Aneta Pluta-Zaremba
3. Innowacje cyfrowe w branży e-commerce
Wstęp
3.1. Rodzaje e-commerce z perspektywy cyfrowej transformacji biznesu
3.2. Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw handlu elektronicznego
3.3. Wpływ technologii cyfrowych na transformację przedsiębiorstw e-commerce
3.4. Cyfrowe innowacje w świecie on-line i off-line
3.5. Cyfrowe innowacje z perspektywy polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność e-commerce
3.5.1. Charakterystyka badań
3.5.2. Cyfrowa transformacja przedsiębiorstw
3.5.3. Cyfrowe innowacje w branży e-commerce
3.5.4. Wnioski z badań empirycznych 102
Podsumowanie

Włodzimierz Szpringer
4. Technologia rozproszonego rejestru - przełomowa innowacja w rozwoju cyfrowych modeli biznesowych
Wstęp
4.1. Innowacyjne modele biznesowe w gospodarce cyfrowej
4.2. Innowacje - technologie - koszty transakcyjne
4.3. Blockchain a big data i cloud computing
4.4. Fintechy - bigtechy - innowacje w modelach biznesowych
4.5. Gospodarka współdzielenia - innowacyjny model biznesowy
4.6. Blockchain - innowacja na rynku kapitałowym
4.7. Crowdinvesting - innowacyjne przedpole rozwoju ICO
4.8. Initial Coin Offerings - innowacyjna usługa rynku kapitałowego
4.9. Crowdfunding i ICO - kierunki regulacji
4.10. Blockchain - innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Podsumowanie

Łukasz Marzantowicz
5. Cyfrowe innowacje w świetle ryzyka i niepewności
Wstęp
5.1. Ryzyko i niepewność w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa - ujęcie ogólne
5.2. Cyfryzacja jako źródło ryzyka zakłóceń w biznesie
5.3. Cyfrowa innowacja jako obszar zarządzania ryzykiem i niepewnością w biznesie - syntetyczne zestawienie wyników badań
5.3.1. Rodzaje ryzyka i zarządzanie ryzykiem w kontekście innowacji cyfrowych
5.3.2. Wpływ ryzyka na skuteczność innowacji cyfrowych
5.3.3. Cyfrowe innowacje jako ograniczenie zakłóceń
Podsumowanie

Włodzimierz Szpringer
6. Cyberbezpieczeństwo a prywatność - kluczowy dylemat kształtowania cyfrowych modeli biznesowych
Wstęp
6.1. Nowe zagrożenia i szanse dotyczące cyberbezpieczeństwa
6.2. Cyberbezpieczeństwo - kluczowe kierunki badań
6.3. Nowa regulacja cyberbezpieczeństwa
6.4. Forking - czy odwrót od zasady ?code is law"? (Ethereum a Ethereum Classic)
6.5. Giełdy kryptowalut (centralizacja - decentralizacja a ryzyko ataków)
6.6. Przejrzystość w blockchain - ?zarządzanie przez algorytmy" a prawo konkurencji
Podsumowanie

Łukasz Marzantowicz
7. Innowacje cyfrowe w rozwoju przedsiębiorstwa innowacyjnego - perspektywy zmian i barier wdrażania w świetle wyników badań empirycznych
Wstęp
7.1. Cyfrowe innowacje z perspektywy przedsiębiorstwa innowacyjnego
7.2. Perspektywy zmian w zarządzaniu cyfrowymi innowacjami
7.3. Perspektywa rozwoju zarządzania przedsiębiorstwem wobec zastosowania cyfrowych innowacji
7.4. Bariery wprowadzenia technologii cyfrowych z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem
Podsumowanie

Katarzyna Nowicka
Zakończenie

Aneks I. Innowacje cyfrowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem - rozkłady częstości dla zmiennych demograficznych
Aneks II. Innowacje cyfrowe w rozwoju przedsiębiorstwa - rozkłady częstości dla zmiennych demograficznych

Bibliografia

269 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024