ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > książki polskie > Public Relations
sortuj według tytułów: A-Z / Z-Aautorów: A-Z / Z-Adaty: od najstarszych / od najnowszych

książek: 426, strona 1 z 43
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

100 % SUKCESU PODSTAWY


LUDBROOK E., wydawnictwo: 4MEDIA PUBL., 2009, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu sieciowego? ... >>>

30 MINUT ABY ZOSTAĆ DOBRYM MÓWCĄ. NAUCZ SIĘ MÓWIĆ INTERESUJĄCO...


HEIGL P., wydawnictwo: KOS, 2004, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Stając przed koniecznością publicznego wygłoszenia mowy, wielu ludzi często całymi dniami przygotowuje się do wystąpienia, a efekt i tak nie jest zadowalający! Dlaczego tak się dzieje? Najczęstszym powodem jest przygotowywanie mowy, wykładu... >>>

30 MINUT DLA DOSKONAŁEGO STYLU I TAKTU


RUHLEDER B., wydawnictwo: KOS, 2004, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Styl i takt w 30 minut! Choć zapewne znane ci są podstawowe reguły właściwego zachowania się w różnych sytuacjach, być może chciałbyś poznać jeszcze parę szczegółów, które pozwolą ci zachowywać się swobodnie i z klasą, szczególnie w kontaktach... >>>

30 MINUT DLA INTELIGENTNEJ RIPOSTY


ETRILLARD S., wydawnictwo: KOS, 2007, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Odpowiednia dialektyka ma na celu przekonanie partnera w rozmowie do naszych racji. Ta książka nauczy cię: - jak komunikować się z innymi poprzez mimikę, gestykulację i mowę ciała, jak do nich dotrzeć i ufać swoim odczuciom, - jak przyjaźnie,... >>>

30 MINUT DLA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI CZYLI JAK BYĆ ROZUMIANYM PRZEZ INN


TIERNEY E., wydawnictwo: KOS, 1998, wydanie I

cena netto: 10.00 Twoja cena  9,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy opacznie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś dokładnie odwrotnego do twoich oczekiwań? Z tej książeczki w 30 minut dowiesz si... >>>

30 MINUT UCZCIWEJ DYSKUSJI POZYTYWNA STRONA KONFLIKTU


HEIGL P., wydawnictwo: KOS, 2007, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Naucz się w 30 minut uczciwej polemiki. Czy chcesz pozytywnie i uczciwie rozwiązywać konflikty? Czy chcesz wnieść coś pozytywnego do dziedziny rozwiązywania konfliktów, gdzie nie ma zwycięzców i przegranych, lecz są partnerzy, którzy w przyszłości... >>>

48 PRAW WŁADZY JAK WYKORZYSTAĆ MANIPULACJĘ DO OSIĄGNIĘCIA PRZEWAGI


GREENE R., wydawnictwo: JACEK SANTORSKI, 2010, wydanie II

cena netto: 34.60 Twoja cena  32,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavellego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli. "Nie pokazuj, że jesteś lepszy od szefa", "... >>>

A MOŻE ZMIENISZ ZDANIE? SEKRETY PERSWAZYJNEGO PISANIA


CAMP L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2008, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podrzuć słowo: zwięzłe i klarowne dowcipne i intrygujące kunsztowne i barwne fachowe i poprawne a otrzymasz sowitą zapłatę! Lindsay Camp jest niebezpiecznym człowiekiem, a to jest niebezpieczna książka. Pod tą czaruj... >>>

ABC PSYCHOLOGII KOMUNIKACJI


SUJAK E., wydawnictwo: WAM, 2010, wydanie I

cena netto: 16.00 Twoja cena  15,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zwięźle prezentuje podstawy i założenia psychologii komunikacji. Chociaż Autorka zdaje się zakładać, iż najbardziej praktyczna jest dobra teoria, na teorii jednak nie poprzestaje, dotyka bowiem praktycznego wymiaru komunikacji, tzn.... >>>

AKCEPTACJA W KOMUNIKOWANIU SIE MIĘDZY PRESKRYPTYWIZMEM A PERMISYWIZMEM


CIRKO L., wydawnictwo: ATUT, 2009, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W centrum moich zainteresowań badawczych stoi pytanie, gdzie przebiega granica między zjawiskami w procesie komunikacji, które lokują się jeszcze w obszarze tolerancji, i zjawiskami, które już zostają uznane za nieakceptowane. Niniejsza praca... >>>

książek: 426, strona 1 z 43
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.

aktualny dział:
Public Relations
Twój e-mail:
zapisanie/wypisanie:
preferowany język:

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024