|
Regulamin sklepu internetowego
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy www.ksiegarnia-fachowa.pl (dalej:
"Sklep") jest prowadzony przez firmę PROPRESS spółka z ograniczona
odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie adres rejestracji: ul.Cieszkowskiego 1/3 lok
7 01-636 Warszawa - Punkt Odbioru Osobistego - Klubokawiarnia Chłodna 25 w Warszawie
(dalej: "Sprzedawca").
- Treść strony www.ksiegarnia-fachowa.pl
należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
§2. WARUNKI DOKONYWANIA ZAKUPÓW
- W Sklepie umieszczone są informacje o towarach, zawierające ich opis, cenę, wraz z
klauzulą, że o dostępności towaru sprzedawca informuje po otrzymaniu zamówienia.
- Cena podawana w złotych polskich i zamieszczona przy produkcie na stronie Sklepu w
momencie składania zamówienia przez Kupującego jest ceną wiążącą i ostateczną,
zawiera podatek VAT i nie zawiera kosztów przesyłki.
- W celu złożenia zamówienia towaru, Kupujący powinien: wybrać towar i wypełnić
formularz, zawierający dane kupującego, adres dostarczenia towaru i formę dostawy i
płatności.
- Kupujący otrzymuje informację zwrotną na skrzynkę e-mail lub telefonicznie o
przyjęciu zamówienia.
- Sprzedawca, w terminie dwóch dni roboczych od jego otrzymania, przesyła Kupującemu,
na podany przez niego adres e-mail zawiadomienie o złożonym zamówieniu zawierające
informacje o:
- zamówionych towarach i ich liczbie;
- cenie jednostkowej towaru i cenie łącznej zamówienia wraz z wyszczególnieniem
podatku od towarów i usług bądź innych należności publicznoprawnych związanych ze
sprzedażą towaru;
- formie zapłaty;
- kosztach i sposobie dostawy;
- konieczności potwierdzenia zamówienia, w celu jego realizacji.
- Jeżeli towar jest niedostępny, otrzymuje informację o braku towaru i możliwości
nabycia podobnych towarów lub ich braku.
- Dokonane przez Kupującego ostateczne potwierdzenie złożenia zamówienia stanowi
złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży.
- Sprzedawca przyjmuje zamówienie do realizacji poprzez przesłanie Kupującemu, który
potwierdził złożenie zamówienia, na podany przez niego adres e-mail, zawiadomienia o
przyjęciu zamówienia do realizacji lub potwierdza to telefonicznie, o ile Kupujący nie
podał adresu e-mail.
§3. PŁATNOŚĆ ZA TOWARY
- Zapłaty za zamówione Towary można dokonać z użyciem
jednego z poniższych sposobów płatności:
1. za pobraniem, w przypadku dostarczenia
zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej,
2. przelewem bankowym, Kupujący otrzymuje od
Sprzedawcy fakturę przelewową, na podstawie której dokonuje przelewu na konto bankowe
podane na fakturze
3. kartą płatniczą przy użyciu płatności
online obsługiwanych przez firmę eCard S.A., Kupujący otrzymuje link od Sprzedającego,
do autoryzacji transakcji płatności kartą płatniczą
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
Maestro
-
MasterCard Electronic
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia innych form płatności, niż
wymienione w §3. pkt 1, na podstawie indywidualnych ustaleń z Użytkownikiem.
3. W przypadku wybranych towarów Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyłączenia
niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
§4. DOSTAWA TOWARU
- Dostawa towaru dostarczanego Kupującemu na terenie Polski następuje:
- pocztą kurierską z przedpłatą lub za pobraniem na adres wskazany przez Kupującego w
zamówieniu
- za pośrednictwem Poczty Polskiej z przedpłatą lub za pobraniem na adres wskazany
przez Kupującego w zamówieniu
- poprzez osobisty odbiór przez Kupującego lub osobę przez niego upoważnioną w
Punktcie Odbioru Osobistego mieszczącego się w Klubokawiarni Chłodna 25 w Warszawie w
ustalonym wcześniej dniu i godzinach..
- Obowiązujący cennik kosztów dostawy na terenie Polski znajduje się na stronie Sklepu
www.ksiegarnia-fachowa.pl .Niezależnie od
tego Kupującemu podczas składania zamówienia każdorazowo zostaje przedstawiony
dokładny koszt dostarczenia wybranych towarów na wskazany przez niego adres
- W przypadku zamówienia z dostawą poza granicami Polski, Kupujący po otrzymaniu
potwierdzenia wraz z informacją o całkowitej wartości zamówienia, łącznie z kosztami
dostawy, ale bez uwzględnienia kosztów ewentualnych, dodatkowych opłat celnych,
może dokonać wyboru jednego z dwóch sposobów płatności:
- płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto Sprzedawcy
- kartą płatniczą przy użyciu płatności online obsługiwanych przez firmę eCard
S.A.
Po otrzymaniu płatności lub informacji o prawidłowym jej wykonaniu
za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych firmy eCard
S.A., Sprzedawca dostarcza przedmiot zamówienia za pośrednictwem
Poczty Polskiej albo firmy kurierskiej na wskazany przez Kupującego adres.
4. Odbierający towar - Kupujący lub osoba przez niego upoważniona, zobowiązany
jest do sprawdzenia stanu opakowania towaru oraz stanu zewnętrznego towaru, z
zachowaniem szczególnej staranności.
§5. REKLAMACJE I ZWROTY
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie
zamówionego towaru, wynikające z podania przez Kupującego nieprawidłowego lub
niedokładnego adresu
- Kupujący ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 (czternastu)
dni od daty odbioru przesyłki, zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.).
- Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14
(czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Zarówno odstąpienie od umowy, o którym mowa w §5.pkt 2, jak i zwrot zakupionego
towaru, o którym mowa §5.pkt 3 możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar
znajduje się w stanie nienaruszonym, przy czym przez towar rozumie się również jego
oryginalne opakowanie.
- Kwota uiszczona za zakupiony towar zostanie zwrócona Kupującemu w terminie 7 dni od
daty otrzymania zwrotu przez Sprzedawcę. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot
środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Kupującego.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń w czasie transportu, bądź niezgodności z
zamówieniem co do ilości lub rodzaju zakupionych towarów należy zgłosić Sprzedawcy
nie później niż w ciągu 3 dni licząc od dnia odebrania przesyłki.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych licząc od
daty ich otrzymania przez Sprzedawcę w formie pisemnej. W przypadku reklamacji
dotyczących towarów zakupionych w sklepie obsługiwanym przez PROPRESS sp. z o.o.
niezbędne jest dostarczenie wadliwych towarów wraz z dowodem zakupu, a okres 14 dni
roboczych na ustosunkowanie się do reklamacji jest liczony od momentu otrzymania przez
Sprzedawcę reklamowanych towarów. Koszt zwrotu towaru ponosi reklamujący, zaś koszt
wysyłki wymienionego towaru do reklamującego (po uznaniu zasadności reklamacji) ponosi
Sprzedawca.
- Zarówno w przypadku zwrotu towaru na skutek odstąpienia od umowy, jak i uznanej
reklamacji, zwrot pieniędzy obejmuje koszt towaru i przesyłki, w kwocie, jaką
zapłacił Kupujący zamawiając towar.
- W razie niezajęcia przez Sprzedawcę stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez
Kupującego reklamacji w terminie 14 dni roboczych, liczonych zgodnie z zapisami §5.pkt
7, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sprzedawcę za zasadną.
§6. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Kupujący decydując się na zakup w Sklepie obsługiwanym przez PROPRESS sp. z o.o.
,wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji
zamówień dokonywanych Sklepie internetowym.
- Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne i jest jednorazową zgodą na
przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia..
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego jedynie w zakresie niezbędnym do
zawarcia, realizacji, dokonania zmian lub rozwiązania umowy sprzedaży towaru.
- W razie wyrażenia przez Kupującego stosownej, dodatkowej zgody (poprzez zaznaczenie
pola "Zapisz mnie na newsletter") na otrzymywanie informacji handlowych o nowych
produktach i promocjach Sklepu internetowego obsługiwanego przez PROPRESS sp. z o.o.,
Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego również w zakresie objętym taką
dodatkową zgodą.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony przechowywanych danych Kupującego w sposób
uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich zgodnie z Ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.
926 z późn. zmianami).
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami),
Kupujący ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych,
czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one
niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są
już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo
wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych danych przez
Kupującego.
§7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2015 r.
- W sprawach nie objętych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, a
w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22z 2000
r. poz. 271) i Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie
Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176)
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie Sklepu
internetowego obsługiwanego przez PROPRESS sp. z o.o.. Zamówienia złożone przez
Kupującego są zawsze realizowane zgodnie z postanowieniami regulaminu obowiązującymi w
momencie zawarcia umowy sprzedaży. Zmieniony regulamin zaczyna obowiązywać w terminie
wskazanym przez Sprzedawcę, ale nie krótszym niż 7 dni od daty jego publikacji na
stronie internetowej Sprzedającego
|