ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCHRONA KLIENTA USŁUG BANKOWYCH W UNII EUROPEJSKIEJ I W POLSCE


SZPRINGER W.

wydawnictwo: TWIGGER , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 50.00 Twoja cena  47,50 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka dotyczy konkurencji i regulacji w sektorze bankowym, czy szerzej - na rynkach finansowych. Autor podjął próbę zastosowania dorobku wiedzy w zakresie teorii, polityki i prawa konkurencji - do sektora finansowego. Punktem odniesienia pozostają regulacje europejskie. Tego rodzaju komleksowego opracowania nie było dotąd na polskim rynku wydawniczym. Nie byłoby słuszne mechaniczne przeniesienie teorii, polityki i prawa konkurencji - sektora finasowego. Nie ilość, a jakość banków rozstrzyga o tym, czy istnieją warunki dla konkurencji. Konkurencja cenowa nie jest tak ważna, jak to głosi teoria konkurencji doskonałej. Bardzo istotny jest czynnik zaufania. Uogólnienia, refleksje i konkluzje w zakresie ochrony konkurencji i konsumenta mogą mieć szersze znaczenie dla sektora finasowego. Autor uznał za celową rozbudowę niektórych zagadnień, głównie świadczenia kredytu konsumenckiego, nowych form świadczenia usług finasowych na odległość (bankowość wirtualna, Internet, karty płatnicze, zautomatyzowane oddziały), elektronicznych pieniędzy, ochrony danych osobowych i tajemnicy bankowej, parabanków coraz szerzej wchodzących na rynki finansowe.

326 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024