Coraz więcej rozliczeń z
kontrahentami, potrzeba płynniejszych metod zarządzania funduszami finansowymi
zwiększających tempo ich wykorzystania przez przedsiębiorstwo, coraz szybszy obieg
pieniądza, globalizacja - to tylko niektóre czynniki mające wpływ na zapotrzebowanie
na nowy rodzaj kontaktu z bankiem.
Banki zmuszone są sprostać
oczekiwaniom klientów, a zarazem zmniejszać swoje koszty obsługi, oferując nową gamę
produktów i usług wykorzystujących najnowocześniejsze usługi teleinformatyczne. To
dlatego powstała bankowość elektroniczna, rozwiązanie ułatwiające kontakt i
współpracę pomiędzy klientami a bankiem, zadawalające obie strony.
W książce przedstawiono
różnego rodzaju usługi bankowości elektronicznej wykorzystywane w firmach, pokazano
ich bezpieczeństwo, funkcjonalność, wymogi i efekty zastosowania. Przedstawiono w niej
także czynniki decydujące o wyborze i dopasowaniu odpowiedniego produktu do potrzeb
firmy, poprzez porównanie różnego rodzaju ofert bankowych.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. ISTOTA
BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ W FIRMIE
1.1. Definicja
bankowości elektronicznej
1.2. Podział bankowości elektronicznej
1.3. Zarys historyczny bankowości elektronicznej
1.4. Bankowość elektroniczna w firmie
Rozdział 2. HOME BANKING
2.1. Defincja Home Bankingu
2.1 MultiCash
2.2.1. Bezpieczeństwo
2.2.2. Funkcjonalność aplikacji i korzyści z niej płynące
2.2.3. Wymagania wdrożenia, wady, zalety i koszty
2.3. VideoTEL
2.3.1. Bezpieczeństwo
2.3.2. Funkcjonalność aplikacji i korzyści z niej płynące
2.3.3. Wymagania wdrożenia, wady, zalety i koszty
2.4. Porównanie MultiCash i VideoTEL
Rozdział 3. INTERNET
BANKING
3.1. Internet Banking -
definicja i podział
3.2. Bankowość internetowa w firmie
3.3. Różnice pomiędzy bankowością internetową a Home Bankingiem
4. INNE USŁUGI BANKOWOŚCI
ELEKTRONICZNEJ
4.1. Bankowość
transakcyjna - Cash Managment
4.2. Karty płatnicze dla firm
4.3. Mobile banking, call center
5. WYBÓR USŁUGI
BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ DLA FIRMY
PODSUMOWANIE
Bibliografia
86 stron, miękka oprawa