ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE EMOCJAMI KLUCZE DO SUKCESU W PRZEDSIĘBIORCZOŚCI


SEANZ G.M.

wydawnictwo: SADOME , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 13.00 Twoja cena  12,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka ta opowiada o tym, o czym wciąż myślisz, ale czego nigdy nie mówisz - z obawy, ze ludzie zarzucą Ci naiwność - i w ten sposób stracisz swoją siłę i przedsiębiorczość.

Oferuje Ci reformatorską technikę, dzięki której znajdziesz dla siebie właściwe miejsce w swojej firmie, wśród swoich pracowników, w swoim świecie opartą na praktycznych zabawnych podstawach, których istotą jest skoncentrowanie umysłu na skutecznym środku: pozytywnym bodźcu.


Spis treści:

WSTĘP AUTORKI
WSTĘP LUISY SANCHEZ
[1] CO TO JEST FIRMA
[2] KTO TWORZY FIRMĘ
[3] JAK DZIAŁA PRZEDSIĘBIORCA
[4] JAKA JEST ROLA PRACOWNIKA
[5] JAK ZOSTAĆ PRZEDSIĘBIORCĄ
[6] PIENIĄDZE I FIRMA
[7] PIENIĄDZE I TWOJE OTOCZENIE
[8] BRAK CZASU
[9] UTRATA ENTUZJAZMU
[10] JAK ODWRÓCIĆ PORAŻKĘ
[11] JAK PODNIEŚĆ FIRMĘ Z UPADKU
[12] GDZIE POPEŁNIŁEM BŁĄD, ŻE MOJA FIRMA MA KŁOPOTY
[13] MRZONKI I BODŹCE
[14] JESTEM WOLNY
[15] KLUCZE DO SUKCESU W PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
UWAGA OD AUTORKI

 


92 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024