COACHING PODSTAWY UMIEJĘTNOŚCI
ROGERS J. wydawnictwo: GWP , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 57.80 Twoja cena 54,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Coaching to stosunkowo nowa profesja, z którą wiąże się wiele pytań:
• Czym jest coaching?
• Czym różni się od psychiatrii, psychoterapii, poradnictwa psychologicznego i
mentoringu?
• Z jakich technik korzysta efektywny coach?
• Jak może zyskać zaufanie klienta?
• W jaki sposób powinien zadawać pytania?
• Z jakich technik powinien korzystać, by właściwie ocenić sytuację klienta?
• Jak należy ustalać cele sesji coachingu?
• Jak zapewnić odpowiednie tempo sesji i zainteresować klienta?
• Jakimi zasadami kieruje się profesjonalny coach?
Na wszystkie z nich (a także na wiele innych) odpowiada w swojej książce Jane Rogers.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1
Czym jest coaching?
Rozdział 2
Budowanie zaufania: podstawowe wartości i techniki
Rozdział 3
Niełatwy choć prosty język coachingu
Rozdział 4
Ocena sytuacji: zdobywanie wiedzy o sobie
Rozdział 5
Wybieranie przyszłości: ustalenie celów
Rozdział 6
Przeprowadzanie klienta przez zmiany
Rozdział 7
Jak zapewnić odpowiednie tempo i zainteresowanie podczas sesji
Rozdział 8
Profesjonalizm
Rozdział 9
Sedno coachingu: relacja pomiędzy coachem a klientem
Bibliografia
Indeks rzeczowy
Indeks osobowy
312 stron, B5, oprawa miękkie Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- COACHING BIZNESOWY PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK WILSON C. / DLA COACHÓW MENEDŻERÓW I SPECJALISTÓW HR /
- COACHING TEORIA PRAKTYKA STUDIA PRZYPADKÓW SIDOR-RZĄDKOWSKA M. RED.
- COACHING VICKERS A. BAVISTER S.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|