ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-BIZNES PROJEKTOWANIE DOCHODOWYCH SERWISÓW


LOVEDAY L. NIEHAUS S.

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 72.70 Twoja cena  69,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Jak zaprojektować komercyjny serwis?
  • Jak wykorzystywać statystyki witryny?
  • Jak pozycjonować stronę?

Prowadzisz sklep internetowy? A może dopiero chcesz założyć swój e-biznes? Niewątpliwie robisz to, aby uzyskać satysfakcjonujący Cię dochód. Intuicja podpowiada, że wielkość przychodów zależy od liczby gości, którzy odwiedzą Twój serwis. Ale czy tylko od tego? Czy to właśnie jest kluczowym parametrem? Może warto przemyśleć także inne kwestie związane z handlem w sieci? Zastanowić się, co decyduje o wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, jak przebiega proces płatności online, jak tworzyć karty produktu. Masz więcej pytań? Spokojnie! Ta książka zaspokoi cały Twój głód e-bizensowej wiedzy!

Dzięki poradnikowi "E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów" poznasz zasady projektowania komercyjnych serwisów tak, aby generowane przez nie zyski były maksymalne.

Przeprowadzisz analizy, które pozwolą Ci określić strategię i użyteczność witryny pod kątem e-biznesu, oraz nauczysz się wykorzystywać dostępne wskaźniki i statystyki w celu generowania większych przychodów. Nie będziesz miał więcej problemu z poprawnym z ekonomicznego punktu widzenia zaprojektowaniem strony startowej, strony głównej oraz wszystkich podstron. Nauczysz się budować formularze, prześledzisz proces internetowych płatności i poznasz zasady pozycjonowania strony w wyszukiwarkach. Zdobędziesz zatem wszystkie wiadomości, pozwalające optymalnie projektować dochodowe serwisy internetowe!

  • Analiza biznesowa - liczba odwiedzających kontra współczynnik konwersji
  • Przygotowanie strategii dla witryny WWW
  • Używanie statystyk serwisu WWW
  • Projektowanie stron startowych
  • Kwestie związane z budową strony głównej
  • Zastosowanie kategorii w sklepie internetowym
  • Przedstawianie szczegółowych informacji o produktach
  • Zasady tworzenia przejrzystych formularzy
  • Przebieg procesu płatności
  • Zalecenia odnośnie procesu płatności
  • Zasady perswazji i skutecznej sprzedaży
  • Wykorzystanie wyszukiwarek w celu zwiększenia dochodów

Spis treści:

 

  • Przedmowa (7)
  • Wprowadzenie (9)

Ogólny obraz sytuacji

  • Rozdział 1. Nowatorskie koncepcje (15)
  • Rozdział 2. Analiza biznesowa (31)
  • Rozdział 3. Jak dbać o rentowność witryny? (39)

Zalecenia dotyczące projektowania

  • Rozdział 4. Strony docelowe (61)
  • Rozdział 5. Strony główne (89)
  • Rozdział 6. Strony kategorii (113)
  • Rozdział 7. Strony zawierające szczegółowy opis produktu (131)
  • Rozdział 8. Formularze (151)
  • Rozdział 9. Proces płacenia (169)

Zasoby

  • Rozdział 10. Sięgając głębiej (189)
  • Skorowidz (203)

216 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024