ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 48.20 45,79   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZABÓJCZO SKUTECZNE TREŚCI INTERNETOWE JAK PRZYKUĆ UWAGĘ INTERNAUTY ?


MCGOVERN G.

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 48.20 Twoja cena  45,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poszukiwana: zabójcza treść internetowa

  • Sprzedawaj więcej
  • Przyciągaj użytkowników
  • Buduj znaną markę

Geniusz! Tyle można powiedzieć o Gerrym McGovernie! Ta książka jest tą jedną jedyną na temat zarządzania witryną, którą musisz przeczytać. Lektura obowiązkowa dla każdego redaktora w każdej organizacji, wielkiej i małej, publicznej i prywatnej.

Bev Godwin,
kierownik FirstGov.gov, oficjalnego portalu administracji Stanów Zjednoczonych

Czy jesteś świadomy tego, że jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony internetowej, dla większości potencjalnych klientów po prostu nie istnieje? A tego, że o atrakcyjności i popularności samej strony w dużej mierze decyduje przyciągająca uwagę, hipnotyczna treść? To ona dokonuje sprzedaży, dostarcza usługę i buduje silną markę. Dowiedz się zatem, co zrobić, by Twoja strona zaczęła na siebie pracować i przynosić Ci zyski!

Zastanawiasz się, co powinno znaleźć się na Twojej witrynie? Jak skonstruować przekaz, by wyeksponować najważniejsze informacje? W jaki sposób przyciągnąć rzesze klientów? Gerry McGovern -- światowy ekspert w dziedzinie projektowania stron WWW -- zdradzi Ci skuteczne strategie i praktyczne techniki najefektywniejszej pracy z treścią. Podpowie, jak napisać ciekawy tekst, który przyciągnie uwagę użytkowników strony, i pokaże, co zrobić, by Twoja witryna wspięła się na najwyższą pozycję w wyszukiwarkach.

  • Dostarczaj użytkownikom strony wszystkich treści, których potrzebują.
  • Dowiedz się, na czym polega istota popularności witryny.
  • Naucz się wyżej cenić przebojową treść zamiast zniewalającej grafiki.
  • Poznaj sekret skutecznej komunikacji internetowej i sukcesu marketingowego.

Spis treści:

  • Podziękowania (4)

Część I Teoria

  • 1. Czy masz instynkt zabójcy? (7)
  • 2. Dlaczego "mniej" to "więcej"? (20)
  • 3. Dlaczego treść NIE rządzi? (40)

Część II Praktyka

  • 4. Zapomnij o "użytkownikach" (49)
  • 5. Sześć "Czy" zabójczo skutecznej treści (68)
  • 6. Słowa pragnień - klucz do działania (91)
  • 7. Skuteczne nagłówki i wprowadzenia (120)
  • 8. Blogować albo nie blogować? (130)
  • 9. Wyszukiwanie - jak się odnaleźć? (141)
  • 10. Kazus (171)

Część III Sprawy nudne (ale ważne)

  • 11. Jak rozpoznać przebój? (183)
  • 12. Znaczenie dyscypliny (192)
  • 13. Wspólnie tworzona treść wymiata (202)

Ostatnie słowo

  • 14. Twoje słowa mają moc (211)
  • Dodatki (215)
  • Skorowidz (219)

224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024