- Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy
- Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków
- Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkowań
rynkowych
Jeśli nie jesteś zadowolony ze status quo w swoim życiu zawodowym, ta książka jest
właśnie dla Ciebie -- wystarczy ją przeczytać, wybrać jeden z kluczowych pomysłów i
zastosować go w praktyce. Gwarantuję, że przyniesie to oczekiwany zysk.
Donald Trump
Teorie marketingowe są domeną nauczycieli akademickich i studentów. Ludzie aktywni
zawodowo szukają praktycznych rozwiązań pomagających zwiększyć sprzedaż, przychody,
przepływy kapitału czy zyski z inwestycji. Dlatego właśnie autor książki koncentruje
się na uświadomieniu, jak doskonałe koncepcje sprawdzają się w codziennej pracy. Aby
zobrazować to zagadnienie, załącza instrukcje wyjaśniające cały proces krok po
kroku. Znajdziesz tu także cenne wskazówki pomocne przy podejmowaniu istotnych decyzji
marketingowych.
Lekcje udzielane przez wybitnych biznesmenów w połączeniu z poradami najlepszych
profesorów marketingu stanowią gwarancję Twojego sukcesu. Pomogą Ci odkryć, które
taktyki marketingowe sprawdzają się w rzeczywistych sytuacjach, a które tylko doskonale
brzmią w teorii. Wskażą również narzędzia odpowiednie dla Twojej działalności.
Osiągnij swój cel -- zwiększ zyski, wykreuj markę i rozbuduj bazę klientów.
- Pomiar i zarządzanie wartością postrzeganą
- Pozycjonowanie produktu lub usługi
- Budowanie strategii marketingowej
- Marketing i reklama internetowa
- Cele i metody badania rynku
Książki z serii Uniwersytet Donalda Trumpa to praktyczne i przystępne samouczki
wspierające Cię w drodze do sukcesu i przedstawiające metody prowadzenia interesów na
sposób Trumpa. Każda książka została napisana przez eksperta z danej dziedziny i
zawiera motywującą przedmowę samego Donalda Trumpa.
Spis treści:
Przedmowa do serii Uniwersytet Donalda Trumpa (11)
Podziękowania (13)
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową (15)
Rozdział 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa (17)
Rozdział 2. Co to jest marketing? (21)
Rozdział 3. Budowanie strategii marketingowej (29)
Rozdział 4. Zrozumieć klientów (43)
Rozdział 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią (55)
Rozdział 6. Zrozumieć konkurentów (69)
Rozdział 7. Zrozumieć możliwości firmy (79)
Rozdział 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne (87)
Rozdział 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych (97)
Rozdział 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego (109)
Rozdział 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki Pozycjonowanie
produktu lub usługi (121)
Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej (135)
Rozdział 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu Własna marka (137)
Rozdział 13. Opracowywanie planu rozwoju (151)
Rozdział 14. Określanie celów rozwoju (161)
Rozdział 15. Zwiększanie satysfakcji klienta (169)
Część III: Wdrażanie strategii (179)
Rozdział 16. Projektowanie produktu (usługi) (181)
Rozdział 17. Zintegrowana komunikacja z klientem (193)
Rozdział 18. Reklama (205)
Rozdział 19. Identyfikatory (221)
Rozdział 20. Promocja sprzedaży (231)
Rozdział 21. Sprzedaż osobista (241)
Rozdział 22. Public relations (251)
Rozdział 23. Marketing internetowy (265)
Rozdział 24. Polityka cenowa (277)
Rozdział 25. Marketing partyzancki (291)
Część IV: Zrozumieć liczby (303)
Rozdział 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych (305)
Rozdział 27. Badania rynku (319)
Rozdział 28. Prognozowanie (333)
Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej (341)
Rozdział 29. Plan marketingowy (343)
O autorze (353)
Skorowidz (355)
368 stron, oprawa twarda