ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.60 43,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BADANIA MARKETINGOWE W MAŁEJ FIRMIE WYDANIE II ZAKTUALIZOWANIE


PATTEN D.

wydawnictwo: HELION ONE-PRESS , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 45.60 Twoja cena  43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Sztab doradców ds. badań i analiz:

  • pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe
  • zaplanuje dla Ciebie przebieg badań
  • skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań
  • wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne
  • przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.

Spis treści:

Wprowadzenie (9)


1. Po co badać rynek? (11)

  • Czym jest badanie rynku? (11)
  • Jak to robić? (13)
  • To, co najtrudniejsze w badaniu rynku (14)
  • Kiedy zdecydować się na badanie rynku? (14)

 

2. Podstawy badań marketingowych (21)

  • Cztery podstawowe cele badań rynku (21)
  • Dwa źródła informacji (24)
  • Dwa rodzaje danych (26)
  • Zrozumienie danych demograficznych i socjodemograficznych (28)
  • Poznawanie Twoich docelowych klientów (29)

 

3. Ustalenie kierunku badań (35)

  • Przeprowadź burzę mózgów (35)
  • Formułowanie hipotezy (41)
  • Identyfikacja potrzebnych Ci informacji (42)

 

4. Dane ze źródeł wtórnych: czego możesz się dowiedzieć? (47)

  • Na jakie dane możesz liczyć? (47)
  • Kłamstwa, skandaliczne kłamstwa i statystyki (51)
  • Oddzielanie ziarna od plew (53)

 

5. Jak znaleźć potrzebne Ci dane wtórne? (59)

  • Biblioteka (59)
  • Następny przystanek: izba przemysłowo-handlowa oraz centrum rozwoju gospodarczego (64)
  • Ośrodek wspierania przedsiębiorczości (66)
  • Na które pytania udało Ci się odpowiedzieć? (67)

 

6. Dane pierwotne - są wszędzie wokoło (73)

  • Informacje, które prawdopodobnie już posiadasz (73)
  • Wewnętrzne zasoby informacji przydatnych do badań rynkowych (77)
  • Jak wykorzystać dane, które już posiadasz? (78)
  • Co już wiesz (lub czego możesz się łatwo dowiedzieć) o swoich konkurentach? (81)

 

7. Internetowe badania rynku (87)

  • Jak i gdzie szukać informacji? (87)
  • Jak wykorzystać internet do badań? (89)
  • Vaporware (94)
  • Przydatne programy i linki (95)

 

8. Dane ze źródeł pierwotnych. Metody badania rynku (105)

  • Wybierz metodę badawczą odpowiednią do Twojego celu (105)
  • Sondaże (ankiety) (106)
  • Jak wybrać i wyselekcjonować przedmiot badań? (107)
  • Korzystanie z listy adresowej (112)
  • Wywiad zogniskowany (117)
  • Testy konsumenckie (119)

 

9. Konstruowanie kwestionariusza (123)

  • Trzy zasady dobrego kwestionariusza (123)
  • Cztery typy pytań (127)
  • Inne informacje, które należy zawrzeć w kwestionariuszu (131)

 

10. Analiza i interpretacja wyników (137)

  • Przegląd i opracowanie wypełnionych formularzy (137)
  • Sporządzenie wykazu odpowiedzi (138)
  • Tworzenie wykresów do poszczególnych pytań (140)
  • Wyciąganie wniosków z odpowiedzi (144)
  • Dane, których nie możesz zinterpretować (146)
  • Zweryfikuj hipotezę (147)

 

11. Kiedy musisz skorzystać z fachowej pomocy? (149)

  • Decyzja o skorzystaniu z usług profesjonalisty (149)
  • Ile kosztują profesjonalne usługi? (151)
  • Efektywna współpraca z konsultantem (153)

 

12. Trzeba mieć plan (155)

  • Elementy planu (156)
  • Cztery deklaracje przewodnie (157)
  • Opis kluczowych elementów organizacji (161)
  • Analiza rynku i strategia marketingowa (163)
  • Finansowanie (165)
  • Organizacja działań (167)
  • Pomoc w przygotowaniu planu (169)
  • Zastosowanie biznesplanu (planu działania) (170)
  • Prezentacja planu (172)
  • Systematyczne rewidowanie planu (173)

 

13. Początek (177)
14. Jak uzyskać dostęp do danych marketingowych? (179)

  • Gromadzenie danych za pomocą komputerów (179)
  • Bazy danych, które możesz mieć lub wykupić do nich dostęp (180)

 

Skorowidz (185)


192 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2024